اخبار
کد خبر : 4659 ۱۳۹۶/۰۳/۲۸   

دوران رقابت های انتخاباتی به اتمام رسیده است/ کشور نیازمند حفظ وحدت ملی است

 

استاندار آذربایجان غربی گفت: دوران رقابت های انتخاباتی به اتمام رسیده و ضروری است تا مسئولان تمام توان خود را صرف سازندگی و پیشرفت استان کنند.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت در جلسه شورای اداری این استان اظهار داشت: کشور نیازمند حفظ وحدت ملی بوده و نیروهای با تجربه باید در مسیر اداره و پیشرفت کشور حرکت کنند.

سعادت افزود: همه مدیران متعلق به ایران اسلامی هستند و باید تا آخرین لحظه مدیریتی با تمام توان در زمینه رفع مشکلات مردم گام بردارند زیرا مسئولیت امانتی در دستان مدیران است.

وی مشارکت مردم در انتخابات را تحسین برانگیز عنوان و اظهار کرد: مطالبه رهبری در این زمینه محقق شد و مردم استان با حضور حداکثری در پای صندوق های رای که همراه با امنیت بود، بار دیگر توجه جهانیان را معطوف به خود کرد.

سعادت با بیان اینکه در استان رقابت ها به صورت مطلوب برگزار شد، گفت: این رقابت ها لازمه انتخابات است زیرا در انتخابات بحث جابجایی قدرت و تغییر در مدیریت وجود دارد و این امر با افکار و تنوع عقاید موجود در جامعه محقق می شود.

وی آسیب شناسی و ارزیابی از عملکرد را لازمه هر کاری عنوان کرد و افزود: در جریان انتخابات نهی از منکر و امر به معروف لازم و واجب است و آبرو ریزی حرام است و رقبا باید این چهارچوب ها رارعایت کنند.

سعادت علت پایین بودن سطح نقدپذیری را نیز در انتخابات در نو بودن تجربه مردم سالاری دینی در منطقه و در ایران اسلامی عنوان کرد.

استاندار آذربایجان غربی رقابت سالم را از دستاوردهای دیگر انتخابات بیان کرد و گفت: تخلف های جزعی همواره در انتخابات طبیعی است اما انتخابات ما تایید شد و بدون هیچگونه مشکلی جدی امنیتی برگزار شد.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: مشکلات بخش تولید و اشتغال در کشور با همت و تلاش مدیران رفع می شود و مسئولان در این زمینه باید با نهایت توان تلاش کنند.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران نیز بیان کرد: ایران اسلامی از اوایل پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قربانی ترورهای ناجوانمردانه بسیاری بوده که اغلب این ترورها به همت نیروهای وزارت اطلاعات و نیروهای سپاه و سایر نیروهای نظامی کشور نافرجام مانده است.

وی با گرامیداشت یاد 2 تن از شهدای آذربایجان غربی در حادثه تروریستی تهران، بیان کرد: این اتفاقات بر انسجام ملی مردم ایران می افزاید و مهر تایید دیگری بر ضرورت حفظ هوشیاری و بصیرت ملت ایران است.

سعادت اضافه کرد: استکبار جهانی در صدد تامین امنیت رژیم صهیونیستی در خاور میانه بوده و داعش ابزار دستیابی به این هدف است.

سعادت گفت: جریان های تکفیری و سلفی حاصل سرمایه گذاری آمریکا و هم پیمانان آنهاست که نقش خوارج دوران حضرت علی (ع) را در زمان حاضر در منطقه ایفا می کنند.

وی از مدیران خواست تا جلسات شورای اداری را به صورت سوال جواب و مطرح کردن مشکلات دستگاه ها اداره کنند.

در ابتدای این جلسه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان اظهار امیدواری کرد مردم بتوانند از برکات این ماه مبارک بیشتر بهره مند شوند.

صفرزاده در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر توسط عوامل استکبار در حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی شهادات تعدادی از هموطنان عزیزمان در این حادثه تروریستی را تبریک و تهنیت گفت و از برخورد قاطع نیروهای نظامی و امنیتی کشور در برخورد با عوامل این حادثه تروریستی و همچنین برقراری امنیت پایدار در کشور قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا