اخبار
کد خبر : 4658 ۱۳۹۶/۰۳/۲۸   

پروازهای بین‌المللی فرودگاه ارومیه افزایش یافت

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی از افزایش تعداد پروازهای بین‌المللی این فرودگاه به مقاصد استانبول و آدانا خبر داد.

به گزارش نای قلم، کمال پرهیزکار در گفت و گویی گفت: پیش‌تر شرکت هواپیمایی آسمان پروازهای ارومیه – استانبول و برعکس را در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته انجام می‌داد که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و در پاسخ به درخواست مسافران، پروازهای استانبول ویژه روزهای جمعه به برنامه پروازی فرودگاه ارومیه اضافه شد.

وی ادامه داد: این پرواز از دوم تیرماه امسال، جمعه هر هفته در ساعت ۲۳:۵۰ فرودگاه ارومیه را به مقصد استانبول ترک می‌کند. همچنین بازگشت این پرواز از فرودگاه استانبول به مقصد ارومیه در ساعت ۲:۱۰ بامداد شنبه انجام می‌شود.

به گفته مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی، پرواز جدید ارومیه – استانبول را شركت هواپيمايي آسمان با هواپيماي ايرباس ۳۲۰ انجام خواهد داد. بنابراین، تعداد پروازهاي هفتگي ارومیه به مقصد استانبول به سه سورتی پرواز در هفته خواهد رسيد.

وی در ادامه یادآور شد: همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته پروازهاي آدنا – ارومیه – آدنا از ۳۰ خرداد در بامداد سه شنبه هر هفته انجام مي‌شود.  

 پرهیزکار گفت: ساعت ورود پروازهاي آدنا – ارومیه – آدنا برابر با ۲:۳۰ و ساعت خروج آن ۳:۳۰ بامداد همان روز است. همچنین اين پرواز را شركت اطلس گلوبال با هواپيماي ایرباس ۳۲۱ انجام می‌دهد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا