Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4655 ۱۳۹۶/۰۳/۲۸   

انتخابات خانه مطبوعات آذربایجان غربی تایید شد

مسئول خانه مطبوعات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان تایید شد.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در گفت و گوی اختصاصی در خصوص نتایج انتخابات خانه مطبوعات استان و اعتراضات پیش رو گفت : بعد از اعتراض برخی از همکاران رسانه ای و مطبوعاتی نسبت به نتیجه انتخابات و بررسی قانونی آن و استعلامات اخذ شده از معاونت مطبوعات داخلی وزارت متبوع و مراجع ذیصلاح در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از راهبری مدیریت اداره کل و مشارکت پرشور اصحاب مطبوعات استان و حساسیت نسبت به سرنوشت خانه مطبوعات افزود : بعد از استعلام و بررسی بندهای اعتراضی بدون هیچگونه مشکل و تغییری انتخابات مورد تائید قرار گرفت و در حال حاضر در مراحل نهایی ثبت قرار دارد.

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همگرایی و با هم بودن را، راه پیشرفت و حل چالش های جامعه مطبوعاتی استان عنوان کرد و خواستار همراهی کلیه صاحبان رسانه و ایده و فکر این عرصه برای ارتقای وضعیت پیش رو شد.

شایان ذکر است اعضای اصلی و بازرسان هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آذربایجان غربی دهم خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این انتخابات یدالله قربانی از بین سرپرستان روزنامه های سراسری، یوسف پیربوداقی از مدیران مسئولان هفته نامه های استانی و عبدالسلام معروفی، اکبر بابایی و میثم محمدی از بین خبرنگاران، حامد کاظم زاده خویی از بین مدیران مسئول نشریات محلی، لعیا نورانی زنوز از بین سرپرستان خبرگزاری ها به عنوان اعضای اصلی این هیات مدیره برگزیده شدند.

همچنین سیامک نجفیان و حامد عطایی بازرسان دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی شدند.

خانه مطبوعات نهاد رسمی خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها در استان هاست که به موجب اساسنامه خانه مطبوعات اهدافی همچون بهبود وضع اقتصادی، اجتماعی، توسعه دانش فنی و امنیت شغلی حرفه ای اصحاب جراید و شناسایی امکانات بالقوه و بهره گیری از افکار و اندیشه، تجارب و اراده جمعی فعالان عرصه رسانه را پیگیری می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا