Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4642 ۱۳۹۶/۰۳/۲۴   

آذربایجان غربی میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور است

 

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: میزبانی یک هزار و 680 نفر دانش آموز و عوامل فنی و اجرایی در سی و چهارمین مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور برعهده این استان است.

به گزارش نای قلم، «ولی حسینی» در نشست هماهنگی اعضای کمیته های این دوره از مسابقات ورزشی در ارومیه افزود: این سری از مسابقات در سه مقطع آموزشی و در سه رشته راکتی از جمله شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون برگزار می شود.

وی بیان کرد: در مقطع ابتدایی حدود 600 نفر دانش آموز ورزشکار و عوامل اجرایی، در مقطع متوسطه دور اول و دوم 800 نفر دانش آموز و عوامل فنی و اجرایی حضور دارند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد:   192تیم ورزشی در سه رشته و سه مقطع در این دوره از مسابقات حضور می یابند.

وی اظهار کرد: 960 نفر ورزشکار، 192 مربی، 144 نفر سرپرست تیم و 200 داور در این دوره از رقابت ها حضور دارند.

حسینی با بیان اینکه تعداد عوامل اجرایی که احکام آنها در استان صادر شده 103 نفر است، ادامه داد: 15 نفر نیز از فدراسیون جهت نظارت در این مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه برگزرای بهینه این دوره از مسابقات نیازمند همکاری و تعامل دستگاه های اجرایی است، اظهار کرد: آموزش و پرورش به تنهایی میزبان این مسابقات نبوده و تمامی دستگاه های اجرایی با این موضوع مرتبط هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا