اخبار
کد خبر : 4641 ۱۳۹۶/۰۳/۲۴   

هیچ موقوفه قرآنی در آذربایجان غربی وجود ندارد

 

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی گفت: متاسفانه در سطح آذربایجان غربی هیچ موقوفه قرآنی نداریم.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام ناصر جوانبخت، در دیدار با استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: برگزاری این مسابقات می تواند کمک بزرگی برای تبلیغ و تشویق مردم نیکوکار و خیر برای وقف های قرآنی باشد تا در برنامه های آتی از درآمد این وقف ها در جهت برگزاری چنین مراسماتی استفاده شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات قرآن می تواند کمک بزرگی برای تبلیغ و تشویق مردم نیکوکار و خیر برای وقف های قرآنی باشد.

جوانبخت بیان داشت: استان ما همیشه در مسابقات قرآنی افتخار آفرین و صاحب نام بوده که آقایان وکیلی، حامد ولیزاده، حسن یوسف خانی و اخیرا هم خانم زینب محمدنژاد از جمله افتخارات استان ما در این عرصه هستند که این امر از یک سو و کسب رتبه برتر کشوری اداره کل اوقاف استان طی بازرسی های به عمل آمده از سوی بازرسان سازمان از ادارات کل استانها از یک سو باعث شد تا افتخار برگزاری این مسابقات نصیب استان ما شود.

مدیرکل اوقاف آذربایجان غربی با ارائه گزارش مختصری از کم و کیف برگزاری مسابقات اظهار داشت: چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم، یازدهم خرداد ماه افتتاح و ۲۶ خرداد پایان خواهد یافت که در دو دوره هفت روزه برای برادران و خواهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: محل برگزاری مسابقات نیز در حسینیه اعظم ثارالله خواهد بود که طبق هماهنگی های به عمل آمده با سپاه شهدای استان، این مکان را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی همچنین با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ درصد هزینه های این مسابقات اعم از هزینه های جوایز، داوران و صدا و سیما را سازمان اوقاف متقبل شده، اذعان داشت: هزینه های ایاب ذهاب، اسکان و تغذیه متسابقین نیز بر عهده استان نهاده شده که امیدواریم با نظر مساعد و دستورات لازم حضرتعالی و همکاری و تعامل ادارات و سازمانها، از عهده این امر برآمده و باعث سربلندی استانمان در کشور بشویم.

گفتنی است، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی برآورد هزینه های ایاب ذهاب و اسکان و تغذیه متسابقین را طبق پیش قراردادهای آماده امضا، ۲۱ میلیارد ریال اعلام کرد.

قربانعلی سعادت، استاندار آذربایجان غربی نیز در پایان ضمن ابراز امیدواری برای جلب حمایت، تعامل و همکاری حداکثری ادارات و سازمانهای دولتی، مسئولان اجرایی برگزاری مسابقات را به جلب حمایت و همکاری شرکت های خصوصی به عنوان اسپانسر مسابقات توصیه کرد.

در این دیدار حکم ریاست ستاد معین چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم را که از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه به مهندس سعادت محول شده بود، تقدیم وی کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا