اخبار
کد خبر : 4621 ۱۳۹۶/۰۳/۲۰   

ضرورت تدوین نقشه جامع خدمات دهی در حاشیه شهرها

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی بر تدوین نقشه جامع خدمات دهی در حاشیه شهرها تاکید کرد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده اولین جلسه ستاد ساماندهی آسیب های اجتماعی استان اظهار داشت: باید آسیب ها به دقت شناسایی و موشکافی شده و نسبت به رسم نقشه جامع خدمات دهی در حاشیه به صورت جامع اقدام شود تا هم از موازی کاری ها اجتناب و هم نقاط ضعف به قوت تبدیل شوند.

وی افزود: مدیریت نظام سلامت در مناطق حاشیه ای شهرهای استان با تامین دسترسی به خدمات PHC برای حاشیه نشینان بخش کوچکی از طرح عظیم تحول نظام سلامت است که در حوزه های مختلف نظام سلامت در دست پیگیری قرار دارد.

آقازاده با تشکر و قدردانی از حمایت های مقام عالی استان بر ضرورت پایبندی دستگاه های عضو تفاهم نامه مدیریت مشترک، کاهش آسیب های اجتماعی از طریق ساماندهی، توانمندسازی آسیب دیدگان اجتماعی ساکن در حاشیه در شهرها که در سال 1394 در حضور استاندار آذربایجان غربی امضا شده است، تاکید کرد.

وی در ادامه ضمن اذعان به پیچیدگی خاص مشکلات و آسیب های اجتماعی در حاشیه شهرها با اعلام آمادگی معرفی برنامه های مراقبت های اولیه بهداشتی و خدمات نوین سلامت در دست اجرا در مناطق حاشیه به دستگاه های اجرایی درخواست کرد تور آشنایی مدیران کل دستگاه های اجرایی با واحدهای خدماتی و خدمات نوین سلامت در مناطق حاشیه برگزار شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا