اخبار
کد خبر : 4615 ۱۳۹۶/۰۳/۲۰   

با کمک هم از تکرار اقدام تروریستی جلوگیری کنیم

 

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اقدامات تروریستی هیچگونه خدشه ای در وحدت و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف ایجاد نمی کند و اقوام و مذاهب مختلف هرکدام از شیوه های مدنی پیگیر مطالبات خود هستند.

به گزارش نای قلم، جلال جلالی در گفت و گویی اظهار داشت: هرکسی در این کشور زندگی می کند شهروند ایرانی محسوب می شود، بنابراین نباید به بهانه اقدام اخیر تروریستی، مذهب، قومیت یا جریانی را محکوم کرد.

وی افزود: الان وقت آن است که به جای اتهام زنی همه دست به دست هم دهیم و از تکرار این اقدامات جلوگیری کنیم.

این فعال سیاسی اضافه کرد: تروریست ها به دنبال انتقام از جمهوری اسلامی ایران بودند، اکنون زمان آن است که همه در کشور با اتحاد مانع از تکرار چنین وقایعی شویم.

جلالی ادامه داد: همانطور که رئیس‌جمهور گفتند این اتفاق برای اولین بار نبود که در کشور ما رخ داد و ما شاهد عملیات های تروریستی در طول سالیان گذشته در شهرهای مختلف بوده ایم.

وی در ادامه افزود: بنابراین ما به دلیل این اقدام تروریستی نمی توانیم مذهب یا قومیتی را مسئول بدانیم.  ترور از طرف هر کسی انجام شود محکوم است، زیرا این اقدام در قاموس دینی، انسانی یا اخلاقی جایگاهی ندارد. برخی پس از اتفاقات اخیر به دنبال دامن زدن به این مسائل هستند و تلاش می کنند این اقدامات را به دین نسبت دهند تا به اصل دین حمله کنند. در حالی که دین مخالف چنین اقدامات غیرانسانی است. خانواده خود من به عنوان یک کرد قربانی ترور است و من درک می کنم که این اقدامات تروریستی چه پیامدهای منفی دارد.

جلالی ادامه داد: اقدام اخیر تروریستی در تهران علاوه بر انتقام جویی از جمهوری اسلامی  نوعی انتقام جویی داعش از کردها هم محسوب می شود، زیرا کردها در انتخابات اخیر با رای خود اعلام  کردند به دنبال آرامش، امنیت، اجرای قانون، اعتدال و اقدام مسالمت آمیز هستند که داعش این رویکرد را برنتابید.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا