Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4611 ۱۳۹۶/۰۳/۱۹   

هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در آذربایجان غربی اجرا می شود

معاون پژوهش، برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش استان از اجرای هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، اولین جلسه کمیته استانی برگزاری هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی با حضور اعضای این کمیته در دفتر معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی برگزار شد.

ابراهیم محمدی معاون پژوهش، برنامه­ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند آموزش و یادگیری و تولید محتوای الکترونیکی از سوی استفاده کنندگان آن و همچنین توانمندسازی مدرسه برای ایفای نقش اصلی و محوری در نیل به وضع مطلوب در تولید و بهره برداری از مواد و رسانه های یادگیری، مراکز و منابع متنوع یادگیری از هدف های اصلی برگزاری این جشنواره است.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود و گروه های مختلفی از جمله دانش آموزان، هنرجویان، آموزگاران، دبیران، هنرآموزان، کلیه شاغلین مدارس استثنایی، غیردولتی و استعدادهای درخشان، مدرسان دانشگاه فرهنگیان، دانشجو معلمان، کلیه کارکنان آموزشی و اداری شاغل در ادارات مدارس عادی و استثنایی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

محمدی گفت: دستورالعمل مربوط به برگزاری این جشنواره به نواحی و مناطق آموزشی ارسال شده است و علاقه مندان می توانند با مطالعه آن به تولید آثار خود اقدام کرده و با مراجعه به سایت رشد نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کنند.

گفتنی است دبیرخانه این جشنواره در معاونت پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل مستقر است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا