اخبار
کد خبر : 4609 ۱۳۹۶/۰۳/۱۹   

ترکیب هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی مشخص شد

نخستین نشست هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی امروز برگزار و ترکیب هیات مدیره مشخص شد.

به گزارش نای قلم، در این جلسه که با حضور مسئول واحد مطبوعات و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، یوسف پیربوداقی با اکثریت آراء به عنوان رئیس، عبدالسلام معروفی به عنوان نایب رئیس و همچنین یدالله قربانی به عنوان مدیرخانه مطبوعات استان انتخاب شدند.

در این جلسه همچنین اکبر بابایی به عنوان خزانه دار و میثم محمدی منشی و لعیا نورانی زنوز مسئول سایت خانه مطبوعات انتخاب شدند.

شایان ذکر است اعضای اصلی و بازرسان هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آذربایجان غربی دهم خردادماه امسال همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی برگزار شد.

در این انتخابات یدالله قربانی از بین سرپرستان روزنامه های سراسری، یوسف پیربوداقی از مدیران مسئولان هفته نامه های استانی و عبدالسلام معروفی، اکبر بابایی و میثم محمدی از بین خبرنگاران، حامد کاظم زاده خویی از بین مدیران مسئول نشریات محلی، لعیا نورانی زنوز از بین سرپرستان خبرگزاری ها به عنوان اعضای اصلی این هیات مدیره برگزیده شدند.

همچنین سیامک نجفیان و حامد عطایی بازرسان دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی شدند.

عوض نادری، یحیی وهاب‌زاده، رضا ایمان‌پور، یوسف رحیمی و مهرداد تبریزی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره جدید خانه مطبوعات آذربایجان غربی انتخاب شدند.

خانه مطبوعات نهاد رسمی خبرنگاران، مدیران مسئول نشریات محلی، سرپرستی روزنامه های سراسری و نمایندگی خبرگزاری ها در استان هاست که به موجب اساسنامه خانه مطبوعات اهدافی همچون بهبود وضع اقتصادی، اجتماعی، توسعه دانش فنی و امنیت شغلی حرفه ای اصحاب جراید و شناسایی امکانات بالقوه و بهره گیری از افکار و اندیشه، تجارب و اراده جمعی فعالان عرصه رسانه را پیگیری می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا