اخبار
کد خبر : 4589 ۱۳۹۶/۰۳/۱۶   

ضرورت توانمندسازی مالی و تامین شغل برای معتادان بهبود یافته در آذربایجان غربی

جانشين دبير شوراي هماهنگي مبارزه با موادمخدر آذربایجان غربی گفت: توانمندسازی مالی و تامین شغل برای معتادان بهبود یافته ضروری است.

به گزارش نای قلم، عليرضا فيضي زاده در نخستین جلسه عملياتي کردن آئين نامه مراقبت بعد از خروج معتادان اظهار داشت: از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي در سال جاري یک هزار و 300 نفر معتاد شناسایی و به مراكز درماني ماده 16 اعزام شدند.

وی خواستار همكاري و حضور تمام دستگاه هاي عضو و مرتبط در راستای اجرايي کردن آئين نامه مراقبت بعد از خروج و صيانت از بهبوديافتگان و خانواده آنان شدند.

فيضي زاده همچنین ایجاد شغل برای معتادان بهبود یافته را به عنوان یکی از مراحل مهم در تکمیل چرخه درمان و مراقبت از معتادان بهبود یافته عنوان کرد و توانمندسازی مالی و تامین شغل برای معتادان بهبود یافته و خانواده هایشان را در جلوگیری از بازگشت معتادان بهبود یافته به دامن خانمان سوز اعتیاد موثر دانست.

همچنین در اين جلسه معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان آذربايجان غربي گزارشي از وضعيت اجراي آئين نامه مراقبت بعداز خروج معتادان بيان و سپس در خصوص عملياتي شدن آن تاكيدات لازم ارائه کردند.

پرويز عليزاده در ادامه افزود: باید دستگاه هاي عضو و مرتبط نهايت تلاش خود را در جهت حمايت و صيانت از افراد ترخيص شده از مركز ماده 16 و بهبوديافتگان معمول کنند.

معاون اجتماعي و پيشگيري از وقوع جرم دادگستري استان در خصوص بندهاي دوازده گانه تعيين شده نيز تاكيد کرد و افزود: بايد در رابطه با اشتغالزايي و حمايت از بهبوديافتگان و بازگشت آنان به زندگي ، همكاري و پشتيباني لازم صورت گيرد.

وي از نحوه پذيرش، درمان و نگهداري معتادين در مركز ماده 16 استان با توجه به بازديد و بازرسي و بررسي هاي بعمل آمده اظهار رضايت کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا