اخبار
کد خبر : 4578 ۱۳۹۶/۰۳/۱۲   

ارسال ۷۵ اثر کودکان آذربایجان غربی برای رقابت به دبیرخانه جشنواره رضوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: از یک هزار و 867 اثر خلق شده از کودکان و نوجوانان ۳۸۳ اثر به دبیرخانه استانی راه یافته و ۷۵ اثر برای رقابت در بخش اصلی به دبیرخانه کشوری ارسال شده است.

به گزارش نای قلم، جواد زاهدی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره امسال در هشت بخش کاردستی، نشریه نگاری، کتاب سازی، داستان نویسی، شعر سرایی، پویا نمایی، سرود و قصه گویی برگزار می شود.

وی افزود: امسال مرحله استانی جشنواره رضوی در بخش قصه گویی برای گسترش فعالیت و اشنایی کودکان مناطق مختلف در منطقه آزاد ماکو برگزار می شود.

زاهدی ادامه داد: به مناسبت ارتحال امام خمینی (ره) 33 برنامه ویژه در قالب آشنایی با زندگی و شخصیت بنیانگذار نظام، دیدار با روحانیون و فرمانداران و شخصیت‌ها برای مباحثه در مورد شخصیت بنیانگذار انقلاب، برگزاری کارگاه اوریگامی، تهیه نشریه دیواری و خاطره گویی درمورد امام و آشنایی با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب در 30 مرکز ثابت و سیار برگزار می‌شود.

وی افزود: در بخش برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان و با هدف آشنا کردن کودکان و نوجوانان با این ماه پرفضیلت، برنامه های مختلفی تدارک دیده شده که با شعار "بوسیدن روی ماه خدا" در 33 مرکز در سطح استان برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی جشن تکلیف برای روزه اولی ها، خاطره نویسی از اولین سحر و اولین روزه، معرفی و آشنایی با شب های قدر، مشارکت برای برپایی افطاری،  برنامه ریزی برای شب های قدر، برگزاری کارگاههای مختلف، تدارک ویژه مسابقات فرهنگی و هنری و دعوت از میهامانان برای آشنا کردن اعضا با ماه رمضان را از جمله این برنامه ها عنوان کرد.

وی هدف از این برنامه ها را آشنایی اعضا با قرآن، ماه رمضان و آشنایی با احکام  دین بر پایه خلاقیت دانست.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا