اخبار
کد خبر : 4574 ۱۳۹۶/۰۳/۱۰   

سربلندی امروز ما به واسطه وجود امام خمینی‌(ره) است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی گفت: امام خمینی‌(ره) درس عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم وستم و استکبار را به ما آموختند و افتخار و سربلندی امروز ما به واسطه وجود امام خمینی‌(ره) بوده و هست.

حجت الاسلام محمد داداش زاده امروز در همایش "هنر از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره)" اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تاثیرات زیادی در بیداری مسلمانان جهان و احیای باورهای دینی داشت، به طوری که فرهنگ و تمدن اصیل اسلامی را به ارمغان آورد و باعث تجدید حیات اسلام و زنده شدن مجد و عظمت دیرینه جهان اسلام شد.

وی با بیان اینکه در سده اخیر علمای بسیاری در گفتمان سازی انقلاب اسلامی، حاکمیت دین در دل ها و به نتیجه رسیدن انقلاب سهم دارند، تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های امام خمینی(ره)، مردم و روحانیون مخلص و همیشه در صحنه حاضر است.

داداش زاده افزود: روحانیون در راستای پیروزی انقلاب اسلامی ایرانی نقشی بی‌بدیل و بسیار تأثیرگذار داشتند که تاریخ هم گواه بر این مدعا است.

وی با بیان اینکه روحانیت و علمای دین تاکنون به وظیفه خود به نحو احسن انجام دادند، ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب نیز در هشت سال جنگ تحمیلی، نقش علما و روحانیون در هدایت و رهبری جبهه های نبرد حق علیه باطل، برجسته است و بی شک اگر رهنمودهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی نبود هیچگاه رزمندگان به پیروزی مقتدرانه نمی رسیدند.

داداش زاده با اشاره به اینکه هر کجا موفقیت هایی که در سایه دین به دست آمده و قیام هایی انجام یافته مدیون فداکاری علما و روحانیون و امت اسلامی هستیم که علما را تنها نگذاشتند، خاطرنشان کرد: اگر مسلمانان بر تعالیم الهی و آموزه های دینی پافشاری می کنند امروز می بینیم که پیش رونده ها علمای دین بودند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا با فداکاری های امام و روحانیت، پس از 38 سال امروز مقتدرتر از هر زمان دیگری در منطقه وعالم اندیشه سیاسی می درخشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌غربی اذعان کرد: با نگاه امام خمینی (ره) توانستیم انقلاب اسلامی را صادر کنیم و نگرانی دشمن نیز از جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران است.

وی اذعان کرد: با رهنمودهای امام راحل توانستیم جمهوریت را در کنار اسلامیت ارائه دهیم و 38 سال است که انقلاب اسلامی سرافرازانه استمرار دارد و این انقلاب اسلامی را زمینه انقلاب مهدی می دانیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا