اخبار
کد خبر : 4573 ۱۳۹۶/۰۳/۱۰   

امام خمینی(ره) پیام آور عزت برای مستضعفان بود

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی، امام خمینی(ره) را پیام آور عزت و استقلال برای مسلمانان و مستضعفان جهان دانست.

به گزارش نای قلم، مصطفی قلیزاده علیار امروز در همایش هنر از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: استراتژی امام راحل (ره) در دفاع از مستضعفان جهان و همچنین شیوه‌ها و ابزارهای انقلابی ستودنی است.

دبیر همایش هنر از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) افزود: اندیشه‌های امام خمینی(ره) برای تمام ملل جهان سودمند است و برای همیشه جاودانه باقی خواهد ماند.

به گفته قلیزاده راهبردهای روشنگرانه امام خمینی(ره) با الهام از آموزه‎های اسلامی شکل گرفته بود و از این جهت برای تمام مسلمانان نافع، نتیجه‎بخش و راهگشا بود.

مسئول مرکز آفرینش های ادبی حوزه هنری آذربایجان غربی افزود: شخصیت حضرت امام خمینی رهبر انقلاب اسلامی آنچنان بلند و والامقام است که همه مسلمانان و از هر مذهبی به آن احترام می گذارند و از وی به نیکی یاد می کنند.

وی امام خمینی (ره) را بنیانگذار استقلال و آزادی بشریت، مستضعفان و مسلمانان عنوان و تصریح کرد: امام راحل مدام روی کلماتی چون جنگ فقر و غنا، جنگ مستضعفین با مستکبرین تاکید می‌کرد که این مهم تفکر و اندیشه بود و در تمام زمینه ها اعم از عرفان، دین، فلسفه و فقه تاثیر بسزایی داشت.

قلیزاده خاطرنشان کرد: افکار امام خمینی(ره) اساس و آغازی شد برای تأمل تازه و تولید تفکری جدید که توان تبیین و تحلیل روابط ظالمانه و استکباری آن زمان را در خود داشت.

دبیر همایش هنر از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه امام راحل در تمام زمینه ها به ویژه در حوزه ادبیات و هنر تاثیرگذار بود، یادآور شد: رویکرد فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) با تفکر معنوی و متکی بر فلسفه هنر اسلامی آمیخته بود و در تمامی وجوه فکری، اجتماعی و شخصیتی امام می توان رویکرد و علاقه ایشان به مبانی فرهنگی را نیز شاهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا