Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4570 ۱۳۹۶/۰۳/۱۰   

مشارکت بیش از80 درصدی فعالان مطبوعاتی آذربایجان غربی در انتخابات خانه مطبوعات

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: حدود 90 درصد از فعالان رسانه‌ای و مطبوعاتی این استان در انتخابات امروز خانه مطبوعات شرکت داشته اند.

به گزارش نای قلم، یداله قربانی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: اعضای خانه مطبوعات استان آذربایجان غربی بیشترین مشارکت کننده را در بین استان‌ها دارد.

وی از مشارکت اهل رسانه این استان در انتخابات خانه مطبوعات تقدیر و اضافه کرد: انتخابات به‌صورت تمام‌ الکترونیک در حال برگزاری است و آمار مربوط به مشارکت اعضا به صورت آنلاین قابل دسترسی است.

قربانی تصریح کرد: منتخبین خانه‌مطبوعات استان بلافاصله بعد از اتمام موعد قانونی انتخابات اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این انتخابات برای نخستین‌بار است که همزمان با سراسر کشور و به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: در مجموع 33 نفر برای رقابت در هشتمین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی نام نویسی کردند.

قربانی اظهار داشت: از این تعداد هشت نفر مدیرمسئول، دو نفر نمایندگی روزنامه های سراسری و 14 نفر خبرنگار هستند و 9 نفر نیز برای بخش بازرسان خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با آغاز ثبت نام برای عضویت خانه مطبوعات استان از 19 بهمن ماه سال 95، 179 نفر درخواست عضویت داده اند که از این تعداد عضویت 124 نفر تایید شده است،  24 نفر در انتظار تایید مدیر مسئول هستند و مابقی به دلیل نواقص مدارک مورد تایید قرار نگرفته اند.

به گفته قربانی از 124 نفر، چهار نفر عضو افتخاری و 15 نفر صاحب امتیاز، 28 نفر مدیر مسئول، سه نفر نمایندگی چاپی روزنامه سراسری و 74 نفر خبرنگار هستند.

اداره امور خانه مطبوعات طبق اساسنامه برعهده هیات مدیره‌ ای هفت نفره به عنوان اعضای اصلی است که 2 نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک، سه نفر از خبرنگاران شاغل در رسانه ها، یک نفر از مسئولان نمایندگی ‌ها و سرپرستی‌ های روزنامه های سراسری و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری ‌ها را شامل می شود.
در انتخابات خانه مطبوعات 2 نفر نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب می شوند.

نخستین انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات امروز از ساعت 10 تا 16 در 21 استان کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا