Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4568 ۱۳۹۶/۰۳/۰۹   

محموله 105 میلیارد ریالی سیگار قاچاق در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف و ضبط محموله بزرگ یک هزار و 54 کارتنی سیگار قاچاق به ارزش 105 میلیارد و 400 میلیون ریال در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در هر یک از کارتن ها 50 بوکس سیگار خارجی وجود دارد، افزود: این محموله شامل 10 میلیون و 540 هزار نخ سیگار قاچاق است.

به گفته وی این میزان سیگار قاچاق توسط یک دستگاه تریلر از بندرعباس با هدف خروجی از مرز باشماق /مریوان/ بارگیری شده اما در ادامه راننده تریلر بار سیگار را با نیت کلاهبرداری در یک آجرپزی متروکه در روستای قره آغاج ارومیه انبار کرده بود.

اصلانی ادامه داد: راننده پس از تخلیه محموله سیگار در این آجرپزی، تریلر را به آتش کشیده بود تا فرضیه آتش سوزی محموله سیگار را صحنه سازی کند.

وی افزود: این محموله در سایه فعالیت های اطلاعاتی عوامل انتظامی کشف شده و در این رابطه سه نفر متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه باعنایت به تشکیل قرارگاه استانی تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات بسیار خوبی را در طول دو ماه سال جاری داشتیم گفت: در طول دو ماه بیش از 402 عملیات منجر به کشف کالای قاچاق با هماهنگی و پشتیبانی مراجع قضایی مرکز استان و شهرستان های تابعه صورت گرفته است و در این راستا 367 نفر در امر مبارزه با قاچاق دستگیر و همچنین 214 دستگاه خودرو سنگین و سبک که در حمل و نقل کالای قاچاق استفاده می شدند توقیف شدند.

در سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال بوده و 28 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا