اخبار
کد خبر : 4564 ۱۳۹۶/۰۳/۰۸   

33 نفر نامزد انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی شدند

مدیر خانه مطبوعات آذربایجان غربی گفت: با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان نامزدی انتخابات هیات مدیره و بازرسان خانه مطبوعات، در مجموع 33 نفر برای رقابت در هشتمین دوره هیئت مدیره خانه مطبوعات آذربایجان غربی نام نویسی کردند.

به گزارش نای قلم، یدالله قربانی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان در هیئت مدیره خانه مطبوعات استان اظهار داشت: از این تعداد هشت نفر مدیرمسئول، دو نفر نمایندگی روزنامه های سراسری و 14 نفر خبرنگار هستند و 9 نفر نیز برای بخش بازرسان خانه مطبوعات ثبت نام کرده اند.

وی افزود: با آغاز ثبت نام برای عضویت خانه مطبوعات استان از 19 بهمن ماه سال 95، 179 نفر درخواست عضویت داده اند که از این تعداد عضویت 124 نفر تایید شده است،  24 نفر در انتظار تایید مدیر مسئول هستند و مابقی به دلیل نواقص مدارک مورد تایید قرار نگرفته اند.

به گفته قربانی از 124 نفر، چهار نفر عضو افتخاری و 15 نفر صاحب امتیاز، 28 نفر مدیر مسئول، سه نفر نمایندگی چاپی روزنامه سراسری و 74 نفر خبرنگار هستند.

اداره امور خانه مطبوعات طبق اساسنامه برعهده هیات مدیره‌ ای هفت نفره به عنوان اعضای اصلی است که 2 نفر از مدیران مسئول نشریات چاپی یا الکترونیک، سه نفر از خبرنگاران شاغل در رسانه ها، یک نفر از مسئولان نمایندگی ‌ها و سرپرستی‌ های روزنامه های سراسری و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری ‌ها را شامل می شود.
در انتخابات خانه مطبوعات 2 نفر نیز به عنوان بازرس اصلی انتخاب می شوند.

نخستین انتخابات الکترونیک خانه های مطبوعات، روز 4 شنبه 10 خرداد از ساعت 10 تا 16 در 21 استان کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا