Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4560 ۱۳۹۶/۰۳/۰۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 28 هزار و 900 لیتر سوخت قاچاق در ارومیه

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 28 هزار و 900 لیتر گازوئیل قاچاق در ارومیه کشف شد و سه نفر در این ارتباط پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در یک توقفگاه در ارومیه، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالای قاچاق و ارز قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام فعالیت های اطلاعاتی نامحسوس محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی نسبت به بازرسی و کشف این میزان گازوئیل قاچاق اقدام کردند.

به گفته فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از سال 94 بوده و 28 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.

افزایش 8.5 برابری کشف مواد مخدر در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در 2 ماه گذشته امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 8.5 برابر افزایش داشته است.

سرهنگ مجید محبعلی در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بوکان افزود: از ابتدای امسال تاکنون 29 نفر قاچاقچی مواد مخدر و 26 نفر توزیع کننده معتاد توسط پلیس مبارزه با محواد مخدر در شهرستان بوکان دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه بیشتر مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک، حشیش، هروئین، گراس و شیشه بوده ، ادامه داد: در طول 2 ماه گذشته سالجاری تعداد 559 نفر معتاد متجاهر دستگیر شده که با تشکیل پرونده قضایی به کمپ های ماده 16و 15 اعزام شده اند.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار بوکان نیز گفت: رویکرد آموزش و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در طول چند سال گذشته بسیار مهم بوده و توانسته در موضوع مبارزه با مواد مخدر نقش خوبی داشته باشد.
ایوب آذین پور ادامه داد: در طول چند سال گذشته مردم از مسئولان خواسته اند که مناطق آلوده شهر را پاک سازی کنند و خود مردم در این موضوع مسئولان را یاری کردند.
وی گفت: استفاده از از تجربیات انجمن های مردم نهاد در خصوص مواد مخدر و ورود این انجمن ها می تواند دولت و مسئولان را در امر مبارزه و کاهش مصرف مواد مخدر یاری نمایند.
آذین پور در خصوص ایام تعطیلات و پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تابستان نیز اظهار کرد: اداره آموزش وپرورش و سازمان هایی که در پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان دخیل هستند باید دانش آموزان را از عواقب مصرف مواد مخدر آشنا کنند. 
وی ادامه داد: در طول ایام ماه مبارک رمضان تئاتر خیابانی با موضوع مواد مخدر در سطح خیابان های شهر بوکان برگزار می شود.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

توقیف خودروی سواری با 42 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در شوط

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی گفت: خودروی سواری با 42 میلیون و 100 هزار ریال جریمه پرداخت نشده در شهرستان شوط توقیف شد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گویی افزود: ماموران پلیس راه در محور شهرستان شوط حین گشت زنی، یک دستگاه خودروی سمند را به علت تخلف رانندگی توقیف کردند.

وی اضافه کرد: پس از انجام استعلام شماره خودرو، مشخص شد که این پلاک دارای 42 میلیون و 100 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که به همین علت، خودرو توقیف و تا تسویه روانه پارکینگ شد.

بر اساس تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به بیش از 10 میلیون ریال برسد، ماموران پلیس راه مراتب را به مالک خودرو اعلام می کنند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا