اخبار
کد خبر : 456 ۱۳۹۴/۰۵/۲۹   

طلب چغندرکاران آذربایجان غربی هرچه سریع تر پرداخت شود

* بازارچه‌های مرزی استان برای رشد اقتصادی مورد توجه قرار گیرند

نماینده پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: طلب چغندرکاران و گندم‌کاران آذربایجان غربی هرچه سریع تر باید پرداخت شود.

به گزارش نای قلم، رسول خضری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه پرداخت مطالبات کشاورزان از رئوس اقتصاد مقاومتی است، اظهار کرد: دولت باید نسبت به پرداخت طلب کشاورزان اقدام کند تا ضمن اطمینان خاطر به کشاورزان، مشکلات مالی آنان نیز حل شود.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مرزنشینان استان تصریح کرد: برای تداوم این ثبات و آرامش باید در راستای رفع مشکلات و فراهم کردن کمبودهای ساکنان مناطق مرزی، دولتمردان گام‌های اساسی بردارند.

خضری با بیان اینکه استان های مرزی در روند توسعه و پیشرفت نقش غیرقابل انکار و مهمی دارند، گفت: باید بازارچه‌های مرزی استان برای رشد اقتصادی مورد توجه قرار گیرند چرا که امروزه بازارچه ‌های مرزی از اصلی‌ ترین نقاط درآمدزا به شمار می آیند.

نماینده مردم ارومیه و سلماس در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: باید با حمایت‌های جدی دولت، از منطقه ویژه اقتصادی سلماس حمایت شده و به اتمام برسد.

جواد جهانگیرزاده افزود: با توجه به اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی سلماس از یادگاران علی اکبر آقایی نماینده فقید مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی است، باید با کمک و حمایت دولت به زودی به اتمام برسد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا