اخبار
کد خبر : 4554 ۱۳۹۶/۰۳/۰۷   

آذربایجان غربی میزبان مسابقات ورزشی راکتی کشور است

مدیر کل آموزش و پرروش آذربایجان غربی گفت: این استان در ایام تابستان میزبان مسابقات ورزشی راکتی کشور در سه رشته است.

فریدون سیدمصطفوی در جلسه شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سه طرح و مسابقه کشوری در استان امسال اجرا می شود و انتظار همکاری و حمایت همه همکاران در بخش های مختلف وجود دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: در بخش ورزشی، مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور همزمان با 11 استان دیگر در رشته های بدمینتون، تنیس روی میز و شطرنج به میزبانی آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با اشاره به سالروز تاسیس خبرگزاری پانا نیز اظهار کرد: پانا هم اکنون در راستی و سلامت گفتمان خبری از بسیاری از خبرگزاری های مشهور پیشی گرفته و جای بسی خرسندی است که خبرگزاری پانای استان در بین خبرگزاری های کشوری جزو خبرگزاری های برتر انتخاب شد و جای قدردانی از مجموعه است.

سید مصطفوی اضافه کرد: استقبال مسئولان از پانا در استان نیز بسیار مطلوب بوده و در این زمینه خدمات این مجموعه موجب ایجاد حرمتی ویژه برای آموزش و پرورش شده است .

وی بیان کرد: مسایل و مشکلات آموزش و پرورش را می توان با صداقت و به وسیله تیم خبری پانا به جامعه منعکس کرد.

سید مصطفوی افزود: تا کنون سعی شده تا اخبار و رویدادهای دقیق و صحیح منعکس یابد و صداقت و صلابت پانا حفظ شود.

معاون سلامت و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این زمینه گفت: 18 هزار نفر از دانش آموزان، مربیان و سرپرستان رشته های ورزشی به میزبانی 11 استان ایران اسلامی در این مسابقات حضور دارند و آذربایجان غربی اولین استانی است که این مسابقات را آغاز خواهد کرد.

ولی حسینی گفت: از 15 تیر ماه 96 مسابقات ورزشی قهرمانی دانش اموزان کشور در رشته های مختلف برگزار می شود و این مسابقات در مقطع ابتدایی با حضور حدود 600 دانش آموز در سه رشته تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج و به مدت پنج روز صورت می گیرد.

حسینی اظهار کرد: در مرحله دوم نیز در متوسطه اول و دوم از 21 تیرماه دانش آموزان به استان وارد شده و 26 تیرماه از استان خارج می شوند.

وی با اشاره به حضور 800 نفر ورزشکار و سرپرست و مربی متشکل از 13 تیم در دوره متوسطه دوم اضافه کرد: مقدمات این امر نیز فراهم شده است و دانشکده فنی محل استقرار تیم ها خواهد بود و از برخی از اماکن ورزشی این مجموعه نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا