Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4550 ۱۳۹۶/۰۳/۰۶   

جسد تنها مفقودی سیل اخیر آذربایجان غربی پس از 46 روز پیدا شد

رئیس هلال احمر اشنویه گفت: جسد "مهران توکلی"، تنها مفقودی سیل اخیر در این شهرستان پس از 46 روز در اراضی کشاورزی نزدیکی روستای "حسن نوران" پیدا شد.

به گزارش نای قلم، فخرالدین مام علی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: جسد این نوجوان 12 ساله از فاصله 18 کیلومتری پل پوش آباد که در زیر شاخ و برگ گیاهان مفقود شده بود در پی تماس یک روستایی با هلال احمر و پدر وی شناسایی شد.

محل دقیق شناسایی جسد در 25 کیلومتری وقوع حادثه، انتهای حوزه استحفاظی اشنویه، روستای حسن نوران قرار دارد.

این نوجوان در جریان سیل اخیر به رودخانه گادر افتاده و تلاش های مردمی، 180 گروه امدادی و یک تیم واکنش سریع هلال احمر برای یافتن وی تا امروز به نتیجه نرسیده بود.

بارش باران های فصلی با شدت زیاد در جنوب و مرکز آذربایجان غربی در روز پنجشنبه /24 فروردین 96/ آغاز و تداوم این بارش ها و ذوب شدن برف ها در ارتفاعات به دلیل گرمای هوا، موجب جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها در روز بعد شد.

بر اساس اعلام مسئولان استان جاری شدن سیل و طغیان رودخانه ها در آذربایجان غربی یک فوتی/ مهران توکلی/ و یک نفر مصدوم برجا گذاشت و راه مواصلاتی افزون بر 50 روستای بخش سیلوانای ارومیه به علت تخریب پل در این منطقه مسدود شد.

شهرستان اشنویه در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و بیش از هفتاد هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا