اخبار
کد خبر : 4549 ۱۳۹۶/۰۳/۰۶   

نبايد با ايجاد شبهه اراده جامعه را زير سوال برد/ به سلامت انتخابات اطمینان کامل دارم

فرماندار ارومیه گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات موجب تقویت امنیت نظام شد و نبايد با ايجاد شبهه در نتايج و روند برگزاري انتخابات، اراده جامعه را زير سوال برد.

به گزارش نای قلم، عباس حسن خاني در جلسه مشترك با جمعي از كانديداهاي معترض به روند برگزاري انتخابات شوراها اظهار داشت: به دقت و سلامت انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اروميه اطمينان كامل دارم.

وی افزود: ما امانت دار آراي ملت عزیز ايران و به خصوص مردم اروميه هستيم كه از بامداد تا نيمه شب 29 ارديبهشت ماه پای صندوق های رای حضوري حماسي داشتند.

حسنخانی اضافه کرد: در حدود هشت هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارت و بازرسي، وظیفه برگزاری انتخابات در شهرستان اروميه را بر عهده داشتند.

به گفته فرماندار ارومیه حدود 80 درصد از عوامل اجرايي انتخابات را قشر فرهنگي و فرهنگيان عزيز تشكيل مي دادند كه همين امر مي تواند متضمن سلامت انتخابات باشد.

وی اضافه کرد: اولویت اعلام نتایج با انتخابات ریاست جمهوری بود و به همین دلیل نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر اروميه پس از نتایج ریاست جمهوری و با اندكي تاخير اعلام شد.

حسنخانی ادامه داد: هیچ کمبود و محدودیت تعرفه ای در هیچ کدام از شعب اخذ رای شهرستان اروميه نداشتیم و اخذ راي از مردم تا آخرين لحظات ادامه داشت.

به گفته فرماندار ارومیه از تمام عزيزاني که در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اروميه زحمت کشیدند تشکر ویژه دارم.

وی تصریح کرد: برخی از معترضین به روند برگزاري انتخابات بخصوص در برهه تبليغات، خودشان نيز تخلفات متعدد تبليغاتي داشتند كه به مراجع ذيربط گزارش شده است.

حسنخانی یادآور شد: اعتراضاتی که به دست فرمانداري اروميه رسیده حتما مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما خودمان را در برابر تك تك آراي كانديداها مسئول مي دانيم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا