اخبار
کد خبر : 4546 ۱۳۹۶/۰۳/۰۶   

نوسازی زائرسرای دانشگاه علوم پزشکی استان در مشهد به اتمام رسید

نوسازی و بازسازی زائرسرای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مشهد مقدس به اتمام رسید.

به گزارش نای قلم، زائرسرای دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت و درمان آذربایجان غربی توسط تقی کهوریان معاون عمرانی استانداری آذربایجان غربی و با حضور جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان و حسنی معاون درمان دانشگاه افتتاح شد .

به گزارش نای قلم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در گفت و گویی اظهار داشت: نوسازی و تجهیز زائرسرای مشهد مقدس بر این اساس انجام گرفته است که معتقدیم ارزش گذاری به همکاران و خانواده های گرانقدرشان و تامین امکانات رفاهی برای این قشر زحمتکش عرصه سلامت کمترین کاری است که می توانیم در مقابل تلاش های شبانه روزی آنان انجام دهیم و آن را وظیفه خود می دانیم .

جواد آقازاده افزود: بارها بر این نکته تاکید کرده ام که باید کاری کنیم که اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه به اینکه در این سازمان مشغول فعالیت هستند افتخار کنند .

گفتنی است نوسازی و تجهیز زائرسرای مشهد مقدس با هزینه 850 میلیون تومان و از محل مدیریت بهینه منابع مالی دانشگاه و جلوگیری از هدررفت منابع انجام گرفته است .

این زائرسرا سالانه میزبان تعداد زیادی از کارکنان و خانواده های آنان در مشهد مقدس بوده و مورد رضایت همکاران و اساتید است که توسط دکتر آقازاده در اولین دوره ریاست وی در دانشگاه، احداث شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا