اخبار
کد خبر : 4540 ۱۳۹۶/۰۳/۰۴   

مدير مخابرات منطقه آذربايجان غربي: بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان امسال سرمایه گذاری می شود

مدير مخابرات منطقه آذربايجان غربي گفت: طبق برآوردها بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان در استان امسال سرمایه گذاری می شود.

به گزارش نای قلم، بهمن اسمعیل زاده در نشست خبری اظهار داشت: در شرایط حاضر ۸۵ درصد مردم استان از اینترنت استفاده می کنند و امسال نیز برنامه جامعی برای دسترسی روستاییان به اینترنت اجرا می شود.

برگزاری جشن دسترسي همه روستاييان به اينترنت

وی اظهار امیدواری کرد تا پايان امسال جشن دسترسي همه روستاييان به اينترنت در استان برگزار شود.

اسمعیل زاده تصریح کرد: دسترسي روستائيان به تلفن ثابت فراهم شده است و برنامه ریزی شرکت مخابرات فراهم سازی بستر اينترنت در روستاهاست كه در ۱۰۸ روستا با تكنولوژي wifi دسترسي به اينترنت را فراهم كرديم و به ۱۰۰ روستاي ديگر نيز سرويس adsl واگذار كرديم.

به گفته وی ۴۲ شهر و روستای استان آذربایجان غربی تحت پوشش شبکه ۳g و ۴g هستند.

11 هزار کیلومتر فیبرنوری در استان کشیده شده است

مدير مخابرات منطقه آذربايجان غربي با بیان اینکه هم اکنون 11 هزار کیلومتر فیبرنوری در استان کشیده شده است، افزود: ۲۲۰ كيلومتر فيبر نوري در سال ۹۵ در استان اجرا شده است.

وی با اشاره به نصب و راه اندازی ۸۵ کافو جدید و توسعه ۱۸۰ کیلومتری شبکه مسی برای مناطق جدید، اظهار داشت: در سال ۹۵ مخابرات استان بیش از ۱۴۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داده و ۴۹۰ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۴۳ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

در خصوص واگذاری پهنای باند هیچ مشکلی نداریم

مدير مخابرات منطقه آذربايجان غربي با اشاره به اینکه در حال حاضر در خصوص واگذاری پهنای باند هیچ مشکلی نداریم و شرکت مخابرات استان می تواند هر مقدار پهنای باندی را واگذار کند، گفت: در حال حاضر چهار برابر افزایش مصرف پهنای باند نسبت به سال ۹۵ در استان داریم.

اسمعیل زاده در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در واگذاري پهناي باند هيچ مشكلي نداريم و مي توانيم هر پهناي باندي را واگذار كنيم، تصریح کرد: شرکت مخابرات آمادگی همکاری با بخش خصوصی برای ارائه خدمات در بستر فیبر نوری را دارد و در این میان شرکت های خصوصی باید سرمایه گذاری لازم را نیز صورت دهند.

مدير مخابرات منطقه آذربايجان غربي یکی از اهداف مهم مخابرات بعد از خصوصی سازی را افزایش بهره وری و رضایت مشتریان دانست و تصریح کرد: تمام تلاش مجموعه مخابرات استان و همکارانم را در راستای ارائه سرویس های بهتر و در شان مردم استانمان  به کار بستیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم كرد.

مشترکان می توانند روزانه اقدام به اتصال به تلفن ثابت داشته باشند

وی همچنین با اشاره به واگذاری بروز تلفن ثابت در استان گفت: هم اکنون مشترکان می توانند به صورت روزانه اقدام به اتصال به تلفن ثابت داشته باشند ضمن اینکه در دسترسی مشنرکان به پهنای باند بالاتر نیز مشکلی نداریم و هر میزان پهنای باندی را می توانیم در اختیار مشترکان قرار دهیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا