اخبار
کد خبر : 4534 ۱۳۹۶/۰۳/۰۳   

درآمد استان در فرورین ماه امسال 465.6 میلیارد ریال است

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی و دبیر ستاد تجهیز درآمد آذربایجان غربی، میزان وصول مجموع درآمدهای استان در یک ماهه امسال را معادل 465.6 میلیارد ریال، اعلام کرد.

به گزارش نای قلم، داود غفارپور در گفت و گویی گفت: از این میزان، 464.7 میلیارد ریال با سهم 99.8 درصد جزء درآمدهای استانی و 0.9 میلیارد ریال با سهم 0.2 درصدی از محل وصول درآمدهای ملی بوده است.

وی اظهار داشت: میزان وصول درآمدهای مالیاتی در یک ماهه اول سال جاری با سهم 88.6 درصد برابر 411.9 بوده  که مالیات مستقیم برابر 295.8 میلیارد ریال و مالیات غیر مستقیم برابر 116.1 میلیارد ریال بوده است.

دبیر ستاد تجهیز درآمد استان، میزان وصول سایر درآمدهای استانی را 52.8 میلیارد ریال اعلام نمود و افزود: در جلسات کارشناسی ذیل ستاد تجهیز درآمد استان که به همت دبیرخانه و حمایت مقامات استانی، بجد و با حضور همزمان مدیران و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط در این اداره‌کل برگزار می‌شود، راهکارهای عملیاتی به منظور شناسایی منابع جدید درآمدی و ارتقای درآمدهای استان مورد بررسی قرار می‌گیرند تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال "اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال" نام گذاری شده است، شاهد افزایش درآمدهای استانی باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی عملیاتی و اتکای هر چه بیشتر به درآمدهای غیرنفتی و درونزایی اقتصاد، شاهد افزایش درآمدهای کشور در آینده‌ای نه چندان دور خواهیم بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا