Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4531 ۱۳۹۶/۰۳/۰۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

یکهزار و 575 ثوب البسه قاچاق در میاندوآب کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: یک هزار و 575 ثوب البسه قاچاق در میاندوآب کشف و متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

سردار سرتیب دوم پاسدار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد این شهرستان در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس که از سمت میاندوآب به تبریز در حرکت بود، مشکوک شدند و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از اتوبوس توقیفی این مقدار البسه خارجی قاچاق را به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

وی ادامه داد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا اصلی ترین محور برنامه های انتظامی این استان در سال جدید است و این مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار کارگشا خواهد بود.

به گفته وی مقابله با سرقت، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از دیگر اولویت های انتظامی این استان در سال جاری است.

سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شد که حدود 17 درصد بیشتر از مدت مشابه سال 94 شمسی بوده و 28 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.

وقوع 2 حادثه رانندگی در میاندوآب پنج کشته بر جای گذاشت

وقوع 2 حادثه رانندگی جداگانه در جاده های شهرستان میاندوآب موجب کشته شدن پنج نفر شد.

فرمانده پلیس راه میاندوآب در گفت و گویی گفت: این تصادف ها شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری هیوندای با خودروی پیکان در کیلومتر 17 محور میاندوآب به بوکان و نیز برخورد کامیون ولوو با خودروی پژو 405 در کیلومتر پنج محور میاندوآب - مهاباد به وقوع پیوست.
سرگرد پرویز شکری افزود: در حادثه نخست که بر اثر تصادف خودروی هیوندا با یک دستگاه خودروی پیکان به وقوع پیوست، راننده و سه سرنشین پیکان که از روستاهای سیمینه بوکان است به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.
وی انحراف به چپ خودروی هیوندا را علت این حادثه مرگبار عنوان کرد.
فرمانده پلیس راه میاندوآب همچنین گفت: در تصادف دیگر نیز که در جاده میاندوآب به مهاباد بر اثر برخورد کامیون ولوو از پشت با خودروی پژو روی داد، به علت رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده کامیون ولوو، راننده پژو از خودرو پرت و در دم جان خود را از دست داد.
شکری بیان کرد: خودروی پژو پس از حادثه دچار حریق شد.
محورهای شهرستان میاندوآب به علت قرار گرفتن در مسیر استان های کردستان و آذربایجان غربی به آذربایجان شرقی همواره از پرترددترین محورهای استان به شمار می رود و سالانه چندین نفر از هموطنان جان خود را از دست می دهند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد. 

9 کیلوگرم مواد مخدر در خوی کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: 9 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در خوی کشف شد و سه متهم در رابطه پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ کریم اکبری در گفت و گویی افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر خوی با خبر شدند که یک شبکه مواد مخدر قصد دارد تا مقادیر زیادی مواد مخدر را توسط 2 دستگاه خودروی سواری از مرند به خوی منتقل کنند و موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند تا خودروهای سواری را شناسایی کرده و با انجام یک عملیات غافلگیرانه و موفق در ایستگاه بازرسی ایواوغلی شهرستان خوی این خودروها را توقیف کنند.
وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروهای مذکور این میزان مواد مخدر که به طور ماهرانه در زیر صندلی یکی از خودروها جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند. 
وی اظهار کرد: پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نمی شود و همکاری مردم عزیز استان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام موثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.
مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا