اخبار
کد خبر : 4520 ۱۳۹۶/۰۳/۰۱   

برنده‌ی انتخابات کیست؟

مهرداد تبریزی/ دو روز دیگر ۲ خرداد دیگری از راه می‌رسد و بیست روز بعد از آن ، ۲۲ خردادی دیگر. تلاطم امواج خرداد اینبار اما کمی آنطرف‌تر به اردیبهشت نیز شمیم آزادی دمید. اردیبهشتی که تاریخ این کشور از این به بعد با افتخار و غرور از آن یاد خواهد کرد.

اکثریت خاموشی که از سحرگاهان ۲۹ اردیبهشت با کمی تردید تصمیم به حضور در پای صندوقهای رای گرفتند، پیروز واقعی این انتخابات هستند.

برنده‌ی این انتخابات، دانشجویی است که علیرغم تمامی تهدیدها و تحدیدها، سربلند و با افتخار در سرنوشت خویش و کشورش دخالت کرد.

برنده‌ی این انتخابات،کشاورزی است که علیرغم مشکلات موجود،وعده‌های آرد و نبات را پس فرستاد.

برنده‌ی این انتخابات، کارگری است که علیرغم تمامی فشارهای مالی،به ریش کسانی که وعده‌های سه برابری یارانه دادند، خندید.

برنده‌ی این انتخابات، پزشکی است که علیرغم سردرگمی و ترددی که در خروج از میهن داشت، ماند و برای آینده‌ی میهن خود تصمیم گرفت.

برنده‌ی این انتخابات، معممی است که علیرغم تمامی ناملایمتی‌ها با رای خود به تحجر "نه" گفت.

برنده‌ی این انتخابات، زنان و دخترانی هستند که علیرغم تمامی تحدیدها و فشارهای کاری،فرهنگی،مالی و حتی ورزشی، هرگز از مام وطن دل نبریدند.

برنده‌ی این انتخابات، مامورین صادق و لایقی هستند که عقلانیت و امنیت را بر وعده‌های زر و زور ترجیح دادند.

 برنده‌ی این انتخابات، تولیدکننده و تاجری است که علیرغم سواستفاده از نام و شاید نان آنان در مناظره‌ها، با متانت و صبر،به امید روزهایی خوش به تدبیر و ثبات و آرامش رای داد‌.

 برنده‌ی این انتخابات، روزنامه‌نگاری است که علیرغم تمامی محدودیتهای کاری،مالی و حتی رسانه‌ایی، شجاعانه در مقابل تهمت و تطمیع و فشار و ... سینه سپر کرد.

برنده‌ی این انتخابات، کارمندی است که علیرغم تمامی تبعیض‌ها و فسادی که در مناظرات همه به آن اعتراف کردند، به امید اصلاحات در پای صندوقها حاضر شد.

برنده‌ی این انتخابات، سید اصلاحات،میر مظلوم و شیخ شجاعی است که علیرغم منع و حصر و تهدید، دل از وطن نبریدند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا