اخبار
کد خبر : 4515 ۱۳۹۶/۰۲/۳۰   

آغازی دوباره؛ دولتی با پشتوانه مردمی

مشارکت گسترده مردم در انتخابات نتیجه ای مطلوب به همراه آورد؛ وحدت، عزت و اقتدار ملی در کنار دولتی که منتخب اکثریت است و به پشتوانه آرای مردمی خود در صدد تامین بیشینه منافع ملی.

روز گذشته جمعه 29 اردیبهشت ماه، دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا برگزار شد. حضور چشمگیر و پرشور مردم در این دوره از انتخابات، مورد توجه بسیاری از رسانه های داخلی و خارجی قرار گرفت. بسیاری از رسانه ها با به تصویر کشیدن مشارکت باشکوه مردم در انتخابات، آنان را پیروز انتخابات دانستند.

مشارکت گسترده و پرشور مردم در انتخابات دیروز، شاید مهمترین نکته قابل توجه انتخابات دیروز بود؛ تا جایی که تیتر نخست بسیاری از روزنامه های امروز به حضور پرشمار مردم در شعب رای گیری اختصاص داشت.

حضور حداکثری مردم و مشارکت گسترده آنان در وهله اول موجبات تقویت نظام و منافع کشور را فراهم می‌کند و در وهله دوم کاندیداهایی که رأی اعتماد مردم را به دست می‌آورند، اقتدار و توان آنان نیز بیشتر خواهد شد و می‌توانند مشکلات مردم را با اتکا به مردم حل کنند. واقعیت این است که امروز مردم تصمیم گرفته‌اند بیش از گذشته در صحنه حضور داشته باشند و مشارکت آنان می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند.

از این رو امیدواریم کاندیداهای مورد نظر مردم با رأی بسیار بالا انتخاب شوند و مسئولیت‌های عمده کشور را برعهده بگیرند. اینکه مردم با حضور و مشارکت گسترده در انتخابات شرکت می‌کنند، نشان می‌دهد که مردم ایران دارای رشد و بلوغ سیاسی و فکری بالایی هستند و احساس کرده‌اند که سرنوشت خود را باید به دست خود رقم بزنند و مردمسالاری چیزی جز این نیست؛ یعنی مردم صاحب و سالار مملکت هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا