اخبار
کد خبر : 4504 ۱۳۹۶/۰۲/۲۹   

شهروندان در اول وقت در شعبه های رای گیری حضور یابند

فرماندار ارومیه از شهروندان خواست تا در اول وقت در شعبه های رای گیری حضور یابند تا شاهد رویه بهتری در برگزاری انتخابات باشیم.
به گزارش نای قلم، عباس حسن خانی در گفت و گوی خبری اظهار داشت: تعداد صندوق های در نظر گرفته شده برای انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال 69 درصد نسبت به انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری و شوراها افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: در خرداد سال 92 و در جریان انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 144 صندوق در سطح شهر ارومیه در نظر گرفته شده بود که این تعداد در انتخابات پیش رو به 243 صندوق افزایش یافته است.
حسنخانی افزایش تعداد شعبه های اخذ رای می تواند روند رای گیری را تسهیل و تسریع کرده و در راستای رفاه مردم منجر به کاهش صف های طولانی و معطلی شهروندان شود.
وی اظهار کرد: البته شهروندان باید توجه داشته باشند که با وجود افزایش صندوق ها، در صورت حضور مردم در ساعت های پایانی در پای صندوق های رای، صف های طولانی همچنان به وجود می آید و وقت مردم در صندوق های مختلف گرفته می شود.
حسن خانی گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر 296 نفر از نامزدها در حوزه انتخابیه ارومیه برای کسب 11 کرسی، 16 نفر در حوزه انتخابیه سرو، 14 نفر در حوزه انتخابیه سیلوانه، 12 نفر در حوزه انتخابیه قوشچی و 16 نفر در حوزه انتخابیه نوشین برای کسب 5 کرسی در هرکدام از این شهرها رقابت می کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز در سراسر کشور برگزار می شود.
انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا