اخبار
کد خبر : 4501 ۱۳۹۶/۰۲/۲۹   

24 اداره دائمی ثبت احوال استان در آماده باش کامل هستند

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: 24 اداره دائمی ثبت احوال آذربایجان غربی برای ارائه خدمات به متقاضیان در روزهای منتهی به انتخابات در آماده باش کامل هستند.

به گزارش نای قلم، محمد حیرت انگیز در گفت و گویی اظهار داشت: امروز تمام ادارات ثبت احوال استان آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

وی افزود: هر شهروندی که کارت ملی یا کارت هوشمند ملی ندارد می تواند با شماره ملی مندرج در شناسنامه در انتخابات شرکت کرده و رای دهد.

حیرت انگیز اضافه کرد: چنانچه بر روی شناسنامه افرادی شماره ملی وجود نداشته باشد، این افراد می توانند با مراجعه به نزدیکترین اداره ثبت احوال استان نسبت به دریافت شماره ملی اقدام کنند.

وی اظهار کرد: چنانچه افراد نسبت به تعویض شناسنامه از روزهای گذشته درخواست داده باشند، این شناسنامه ها آماده تحویل هستند.

مدیرکل ثبت احوال آذربایجان غربی ادامه داد: شناسنامه های جدید در صورت امکان در همان روز درخواست و در همان لحظه صادر و ارائه می شود.

وی افزود: در صورتی که شهروندان در روز انتخابات دفاتر پیشخوان مراجعه کنند ما به دفاتر پیشخوان خدمات دولتی ابلاغ کرده ایم که امروز برای تحویل شناسنامه کسانی که در خواست تعویض داده و شناسنامه جدید صادر شده و در این دفاتر موجود است، حاضر و خدمات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا