اخبار
کد خبر : 4494 ۱۳۹۶/۰۲/۲۸   

کشور روی ریل توسعه قرار گرفته است

نماينده دوره پنجم و ششم مردم اروميه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم کشور را روی ریل توسعه و پیشرفت قرار داده است و از حالا دولت می خواهد جهش کند.

به گزارش نای قلم، شهربانو امانی در جمع زنوزیان مقیم تهران، اظهار داشت: با این بازسازی، بهبود شرایط و قرار گرفتن کشوری روی ریل توسعه، ایران افق روشنی را در آینده دارد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم همیشه اولویت نظام و مسئولان بوده است، افزود: انتظار داریم برای استمرار این افق روشن، مردم در 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای حاضر شده و بار دیگر با حضور گسترده خود نشان دهند که دوستدار نظام و پشتیبان انقلاب هستند.

امانی در ادامه سخنان خود دولت یازدهم را دولت محیط زیست عنوان کرد و افزود: هنگامی که دکتر روحانی رئیس جمهور شدند، از بحرانی‌ترین قسمت‌های کشور بحث محیط زیست بود، اما خوشبختانه در دولت یازدهم در زمینه محیط زیست گام های محکم و مفیدی برداشته شده است.

این فعال سیاسی یکی از دستاوردهای دولت یازدهم را بنزین یورو4 عنوان و تصریح کرد: نباید یادمان برود که یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت اصلاحات حذف سرب از بنزین بود.

وی اذعان کرد: در پی افزایش تولید بنزین یورو 4 در دولت یازدهم و همچنین اقدام‎هایی نظیر توزیع به جا و مناسب این فرآورده در کلان‌شهرهای کشور، میزان آلودگی هوا کاهش و تعداد روزهای هوای سالم افزایش یافته است.

امانی همچنین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در احیای نگین آبی آذربایجان موفق عملکرد کرده است، گفت: پس از آغاز به کار ستاد احیای دریاچه ارومیه در دولت یازدهم و اجرای طرح های زودبازده، روند خشک شدن این دریاچه به تدریج متوقف شده و تراز آب این دریاچه افزایش یافته است.

 وی خاطرنشان کرد: دریاچه ارومیه را می‌توان یکی از مهم‌ترین نمادهای حفاظت از میراث طبیعی کشور دانست و رویکردی را که دولت‌های مختلف در قبال آن اتخاذ کرده‌اند، نیز شاخصی برای سنجش پایبندی آنها به ارزش‌های زیست‌محیطی به شمار آورد.

سیروی سازدار نماینده اسبق مردم مرند، زهرا صدراعظم نوری، زهرا نژادبهرام و ابراهیم امینی دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا