اخبار
کد خبر : 448 ۱۳۹۴/۰۵/۲۹   

مهیاسازی زمینه های تحقق دولت الکترونیک در آذربایجان غربی

* کمیته ای برای تحقق صرفه جویی در هزینه های جاری دستگاه ها تشکیل شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی گفت: زمینه های تحقق دولت الکترونیک در آذربایجان غربی فراهم شده است.

به گزارش نای قلم، نادر صفرزاده ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه های اجرایی استان با بیان اینکه نظام اداری یکی از زیرساخت های توسعه هر کشور است، اظهار کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک زمینه ساز کاهش تخلفات و ارتقای بهره وری در دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک که یکی از سیاست های اصلی دولت یازدهم است، تصریح کرد: همه توان، تدبیر و برنامه ریزی خود را به کار گرفته ایم تا در راستای برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری با ایجاد زیرساخت های لازم و عزم همگانی در مدیران استانی و تشکیل منظم جلسات و همایش های مختلفی در سطح استان و به ویژه در فرمانداری ها، ‌نسبت به مهیا سازی زمینه های تحقق دولت الکترونیک در آذربایجان اقدام کنیم.

صفرزاده اظهار کرد: در راستای توسعه دولت الکترونیک در سفر آینده هیئت دولت به استان، یک هزار و 540 اداره کل و واحدهای تابعه در استان به شبکه دولت متصل می شود.

دبیر شورای اداری استان آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: بر اساس بخشنامه ابلاغی، کمیته ای برای تحقق صرفه جویی در هزینه های جاری دستگاه ها در استان تشکیل شده است.

وی افزود: کمیته پیگیری صرفه جویی در هزینه های جاری دستگاه های اجرایی نظارت بر اجرای مفاد بخشنامه ابلاغی از جمله کاهش ماموریت ها و توسعه خدمات به صورت الکترونیک را بر عهده دارد.

صفرزاده، همچنین گفت: در آستانه هفته دولت ستاد بزرگداشت هفته دولت با حضور مدیران دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی تشکیل شده است.

وی در ادامه سخنان خود به استخدام 200 فرزند شهید و جانباز در ادارات دولتی در سال 92 و استخدام 440 نفر از فرزندان شهدا در سال 93 که 30 نفر از آنها در استانداری به کارگیری شدند، اشاره کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا