Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4478 ۱۳۹۶/۰۲/۲۶   

وجود دانشکده های علوم پزشکی مستقل به رشد استان کمک می کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: وجود دانشکده های علوم پزشکی مستقل به رشد استان کمک می کند و برای ایجاد دانشکده علوم پزشکی در جنوب استان نیز در حال بررسی از نظر توانمندی ها، نیروی انسانی، امکانات و سایر موارد مربوطه هستیم.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در نخستین جلسه هیات رئیسه دانشگاه در سال جاری ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته در سال گذشته، اظهار داشت: با وجود محدودیت های اعتباری با تلاش جمیع همکاران دانشگاه مسیری را طی کرد که رو به توسعه و رشد است.

وی افزود: با اهتمام موجود در دانشگاه و تلاش شبانه روزی همکاران افق روشنی برای دانشگاه ترسیم شده و ارتقای شاخص های سلامت اتفاق افتاده است.

آقازاده در ادامه به برخی پروژه های عرصه سلامت استان اشاره کرده و گفت: در تاریخ استان آذربایجان غربی وجود این تعداد پروژه در حوزه سلامت بی نظیر است، پروژه هایی که در عین اهمیت و وسعت از سرعت و کیفیت بسیار خوبی برخوردارند از جمله پروژه بزرگ اورژانس و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با مساحت 18 هزار متر مربع که در عرض پنج ماه پیشرفت فیزیکی بسیار قابل توجهی دارد.

رئیس دانشگاه همچنین اضافه کرد: طی هفته گذشته با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی کلنگ بیمارستان 600 تختخوابی قابل ارتقا به یک هزار تخت آیت الله هاشمی رفسنجانی به زمین زده شد و پیش بینی می کنیم با اهتمام فعلی در طی سه سال آینده به بهره برداری برسد.

به گفته وی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان نیز کلنگ زنی شد که طی 18 ماه آینده به بهره برداری می رسد.

 مقام عالی عرصه سلامت استان در ادامه با اشاره به کسب مجوز تاسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خوی گفت: تاسیس این دانشکده از اولویت های ما بود که با پیگیری های به عمل آمده موفق به کسب این مجوز شدیم که خوشبختانه چارت تشکیلاتی آن نیز تعیین و ابلاغ شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا