اخبار
کد خبر : 4477 ۱۳۹۶/۰۲/۲۶   

کشور با شعار اقتصاد صدقه‌ای و یارانه‌ای شکوفا نمی‌شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اقتصاد ما با شعار اقتصاد صدقه ای و یارانه‌ای هرگز به شکوفایی و رشد نمی‌رسد.

به گزارش نای قلم، شهربانو امانی در گفت و گویی اظهار داشت: ما به روحانی رای می‌دهیم تا همه اقشار جامعه در کشور آزادی داشته باشند چراکه آزادی یکی از شعارهای اصلی ما در اوایل انقلاب بود و ما انقلاب کردیم برای اینکه استقلال و آزادی را در کشورمان بدست بیاوریم.

وی افزود: ما به روحانی رای می‌دهیم تا حقوق شهروندان رعایت شود و جامعه معلولین کشور نیز محترم شمرده شوند. به روحانی رای می‌دهیم تا تحریم ۴۰ ساله خرید هواپیما را با برجام کارسازش بردارد. ما به روحانی رای می‌دهیم تا در مجمع عمومی سازمان ملل هنگامی که رئیس جمهور ما در آنجا حضور دارد تمامی سران کشورها به احترام رای مردم ایران در مقابل او بایستند.

امانی با بیان اینکه به روحانی رای می‌دهیم چراکه در دولت او کرامت زن و مرد دیده شد، گفت: سرمایه‌ای که پشت روحانی است اقیانوس جوشان ایرانی است و آنها از این دلواپس نیستند که این دولت ۴ سال دیگر نیز روی کار بماند بلکه از «نه» که مردم ایران به‌ آنها می‌گویند ناراحت هستند.

نماینده مجلس ششم با بیان اینکه در بازی شطرنج مهره‌های سفید برنده هستند، تصریح کرد: امیدوارم در روز ۲۹ اردیبهشت افرادی را انتخاب کنید که باعث شوید تا شورای شهری روی کار بیاید که بازوی کمکی برای دولت باشد نه اینکه چوب لای چرخ دولت بگذارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا