اخبار
کد خبر : 447 ۱۳۹۴/۰۵/۲۹   

بازدید رئیس شورای امنیت کشور از نقاط صفر مرزی در آذربایجان غربی

* برقراری امنیت پایدار در مناطق خاص مرزی کشور از اولویت اصلی دولت است

 وزیر و رئیس شورای امنیت کشور از نقاط صفر مرزی در آذربایجان غربی بازدید کرد.

به گزارش نای قلم، عبدالرضا رحمانی فضلی جانشین فرمانده کل قوا در امور نیروی انتظامی و رئیس شورای امنیت کشور امروز با همراهی سعادت استاندار آذربایجان غربی و اعضای شورای تامین استان، به صورت هوایی از برخی نقاط صفر مرزی استان بازدید و از نزدیک در جريان اقدامات عملياتي سپاه پاسداران براي تامين امنيت در نقاط صفر مرزي و همچنین اقدامات عمرانی و اجرای طرح انسداد مرزی در این استان قرار گرفتند.

وزیر کشور در این بازدید گفت: انسداد کامل و برقراری امنیت پایدار در مناطق خاص مرزی کشور از اولویت اصلی دولت است.

رحمانی فضلی افزود: بنای دولت بر این است که بتواند با اولویت مناطق خاص مرزی از جمله جنوب شرق و غرب کشور منابع لازم را برای کنترل و مدیریت صددرصدی امنیت مناطق مرزی اختصاص دهد.

وی با اشاره به مصوبات شورای عالی امنیت ملی برای ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی افزود: در مصوبات امسال شورای عالی امنیت ملی برای ایجاد امنیت در مرزهای کشور منابع خوبی از سوی رییس جمهور اختصاص یافته است.

رئیس شورای امنیت کشور به عقب افتادگی تاریخی استحکامات مرزی کشور نیز اشاره و اضافه کرد: باید در اسرع وقت با تکمیل و بهینه سازی جاده های مرزی و فراهم آوردن امکانات اولیه در مناطق صفر مرزی در راستای توسعه امنیت پایدار مناطق مرزی و ارتقاء وضعیت اقتصادی و سرمایه گذاری مناسب در شهرهای همجوار گام برداریم.

جانشین فرماندهی معظم کل قوا در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هدف از حضور خود در مناطق صفر مرزی شمالغرب کشور را رسیدن به جمع بندی کلی و آماده سازی طرح جامع منطقه برای ارائه در شورای امنیت کشور عنوان کردو گفت: نتایج حاصل از جمع بندی کلی منطقه با هدف تسریع در تحکیم امنیت منطقه بزودی در شورای عالی امنیت ملی به استحضار رئیس جمهور می رسد.

رحمانی فضلی ضمن قدردانی از زحمات نیروهای مومن و تلاشگر سپاه و مرزداران منطقه در ایجاد امنیت پایدار در مناطق صفر مرزی برای تامین و تکمیل سریع امکانات نیروهای سپاه در منطقه ابراز امیدواری کرد.

وزیر کشور به همراه استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در پایان سفر خود به مناطق مرزی آذربایجانغربی با توقف کوتاه در پیرانشهر از پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر بازدید کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا