Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4464 ۱۳۹۶/۰۲/۲۴   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 2 هزار و 500 ثوب البسه قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2 هزار و 500 البسه قاچاق خارجی با تلاش ماموران از یک دستگاه خودرو در خوی کشف شد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران ایست بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری در محور خوی - ماکو به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، 2 هزار و 500 ثوب البسه قاچاق خارجی را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام و 27 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شد.

دستگیری 5 نفر زورگیر در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در یک عملیات منسجم یک شکبه زورگیری شامل پنج نفر زن و مرد را شناسایی و منهدم کردند.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: ماموران در بازرسی از این افراد مبلغ 2 میلیارد ریال سفته و 57 میلیون ریال وجه نقد کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه وجه های کشف شده به مال باختگان عودت داده شد، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گفته فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه نیروی انتظامی این استان در سال جاری است.

سال گذشته بیش از 2 هزار و 651 عملیات منجر به کشف انواع کالاهای قاچاق در این استان انجام شده که حدود 17 درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است و 28 شبکه قاچاق کالا شناسایی و متلاشی شده است.

کشف 175000 نخ سیگار قاچاق در چالدران

فرمانده انتظامی چالدران گفت: 175 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال در چالدران کشف شد.

حسام صلاحی در گفت وگویی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در چالدران رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی کردند، در این بازرسی‌ها  175 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 600 میلیون ریال کشف شده و در این راستا دو نفر دستگیر شدند.

خودروی حامل البسه قاچاق در چایپاره توقیف شد

فرمانده انتظامی چایپاره گفت: یک دستگاه خودوری سواری پژو 405 در چایپاره توقیف و 215 ثوب البسه قاچاق به ارزش 200 میلیون ریال کشف شد.

کاظم حقی در گفت وگویی اظهار داشت: ماموران انتظامی چایپاره حین گشت‌زنی در محور چایپاره - خوی یک دستگاه سواری پژو 405 را به ظن حمل کالای قاچاق توقیف و اقدام به بازرسی از آن کردند.

 وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی 215 ثوب البسه قاچاق کشف شد، افزود: بنا بر اعلام کارشناسان امر ارزش کالای مکشوفه 200 میلیون ریال برآورد شده است، در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا