اخبار
کد خبر : 446 ۱۳۹۴/۰۵/۲۸   

چهار تن مواد مخدر در آذربایجان غربی کشف و ضبط شد

*از جمعیت کل زندانیان 43 درصد مربوط به مجرمان مواد مخدر هستند

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در چهار ماه امسال حدود چهار تن مواد مخدر در استان آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

به گزارش نای قلم، ناصر اصلانی عصر امروز در همايش "پيشگيري از اعتياد و اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر" که در سالن اجتماعات امام علی(ع) نیروی انتظامی در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: میزان کشفیات مواد مخدر در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه از جمعیت کل زندانیان 43 درصد مربوط به مجرمان مواد مخدر هستند، افزود: سال گذشته پنج هزار و 820 کیلوگرم مواد مخدر در استان آذربایجان غربی کشف و ضبط شده است.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین تصریح کرد: در سال 93 چهار تن و 530 کیلوگرم و در چهار ماه سال جاری یک تن مواد مخدر امحا شده است.

اصلانی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر در استان گفت: شناسایی و انهدام باندهای مواد مخدر، پاکسازی چهره شهرها با جمع آوری معتادان خیابانی با اجرای طرح های ویژه ارتقای امنیت اجتماعی، ساماندهی کمپ ها و پذیرش معتادان در مراکز فوق و جلوگیری از ورود آنها به زندان ها، تجهیز و تقویت دروازه های مرزی و گمرکات استان به وسایل و دستگاه های کنترلی الکترونیکی و آموزش لازم به متصدیان و انسداد مرزها و هوشمند کردن سیستم های نظارتی و کنترلی از جمله اقدامات انجام گرفته در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

وی همچنین گفت: با توجه به اقدامات انجام گرفته امروز شاهد افزایش 400 درصدی قیمت هروئین در آذربایجان غربی و 450 درصدی در تهران هستیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا