Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4438 ۱۳۹۶/۰۲/۲۰   

۱۳۰۳۸ داوطلب در انتخابات شوراهای آذربایجان غربی رقابت می کنند

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: در پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ۱۳ هزار و ۳۸ نفر باهم رقابت می کنند.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در گفت و گوی خبری با بیان اینکه از فردا مهلت قانونی تبلیغات این دوره  از انتخابات شوراها در کشور و همزمان در استان آغاز می شود افزود: صلاحیت ۹۱ درصد از داوطلبان معادل ۱۳هزار و ۳۸۸ نفر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی احراز شده  است.

وی ادامه داد: یک هزار و ۹۷۲ نفر ثبت نام کنندگان در شهرها و ۱۱ هزار و ۱۱۱ نفر معادل ۹۳ درصد ثبت نام کنندگان؛ در روستاها، برای راهیابی به شوراهای اسلامی رقابت خواهند کرد.

رادفر با بیان اینکه لیست این افراد توسط فرمانداران هر شهرستان به اطلاع مردم خواهد رسید اظهارداشت: دو میلیون و ۳۴۳هزار نفر در آذربایجان غربی واجد شرایط رای دادن هستند.

وی با اشاره به اینکه این داوطلبان از فردا ۲۱ اردیبهشت می توانند فعالیتهای تبلیغاتی خود را آغاز کنند افزود: مدت تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی یک هفته است که این مدت، ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات یعنی ساعت هشت صبح روز جمعه ۲۹ اردیبهشت به پایان می رسد.

وی در خصوص تعداد صندوقهای اخذ رای انتخابات ۲۹ اردیبهشت هم گفت: در شهر ها هزار و ۲ صندوق شامل ۳۲ صندوق سیار و ۹۷۰ صندوق ثابت و در روستاها هزار و ۵۱۵ صندوق شامل ۷۷۱ صندوق سیار و ۷۳۴ صندوق ثابت، بطور مشترک برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد کاندیدها در برخی روستاها، ۹۹ صندوق شامل ۸۰ ثابت و ۱۹سیار صرفاً به انتخابات ریاست جمهوری اختصاص یافته است.

رادفر گفت: در اذربایجان غربی در۲ هزار و ۶۱۶ شعبه ثبت نام و اخذ رای شامل هزار و ۷۲۳ ثابت و ۸۹۳ سیار فرآیند دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نجمین دوره شوراهای اسلامی شهر وروستا برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا