اخبار
کد خبر : 4433 ۱۳۹۶/۰۲/۱۷   

استقبال تاریخی آذربایجان از رئیس جمهور /ناکامی اخلالگران

مردم ارومیه از همان بدو ورود رئیس جمهور، از او با در دستن داشتن پوسترهایی منقش به تصویر روحانی و همچنین پرچم ایران استقبال تاریخی کردند.

به گزارش نای قلم، سیامند رحمان قهرمان پارالمپیک در همایش انتخاباتی حسن روحانی که عصر امروز در سالن الغدیر برگزاری شد، گفت: امیدوارم سفر آقای روحانی به ارومیه سفری پر از نشاط و امید برای جوانان ایران باشد. امیدوارم آقای روحانی مانند قبل از وزرشکاران و جوانان برای افتخارآفرینی حمایت کنند.

نکته قابل توجه حضور چشم‌گیر و قابل توجه مردم در سالن الغدیر ارومیه بود به گونه‌ای که در این سالن از اقشار مختلف به ویژه جوانان و زنان حضور پیدا کرده بودند.

تا پیش از حضور روحانی، گروه‌های مختلف مردمی با اجرای موسیقی‌های سنتی به شادمانی پرداختند.

محمد نهاوندیان، زهرا احمدی‌پور، محمدرضا نعمت‌زاده سیامند رحمان و همچنین نمایندگان آذربایجان‌غربی در مجلس از جمله کسانی بودند که در این همایش حضور یافتند.

استقبال و شادمانی مردم در این همایش به گونه‌ای بود که وزیر صنعت از شادمانی و استقبال مردم با گوشی شخصی خود فیلمبرداری کرد.

در این سخنرانی نیز همانند همایش‌های قبلی شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی خواستار رفع حصر شدند.

در دست داشتن دستبدهای سبز و شال‌های بنفش از نکات چشم گیر در این سخنرانی بود.

دیدار حسن روحانی با مردم آذربایجان غربی در ورزشگاه ٦ هزار نفری الغدیر ارومیه با حاشیه‌های دیگری همراه بود چرا که عده‌ای قصد داشتند در روند برگزاری مراسم استقبال و سخنرانی رئیس‌جمهوری اخلال ایجاد کنند که البته ناکام ماندند.

عده‌ای در دو طرف سالن که جمعیت آنها در هر سو بیشتر از ٤٠ نفر تجاوز نمی‌کرد با سر دادن شعارهایی قصد برهم زدن نظم مراسم را داشتند. تلاش برای اخلال در سخنرانی، هنگامی که روحانی از تعهد به قولش مبنی بر احیای دریاچه ارومیه در دولت یازدهم سخن می‌گفت به اوج رسید. جمعیت حاضر در سالن با سردادن شعارهایی در حمایت از روحانی و اصلاحات به آنها پاسخ دادند و تلاش برای اخلال مراسم را ناکام کردند.

این عده همچنین با سر دادن شعارهای خاص، تلاش کردند تصاویر رئیس جمهوری را پایین بیاورند و هنگامی که با مخالفت جمعیت حاضر در سالن روبرو شدند تلاش کردند درگیری ایجاد کنند اما مرذم این بار نیز با خونسردی آن ها را ناکام گذاشتند.

به گفته شاهدان، جمعیت حاضر در سالن بالغ بر 12 هزار نفر بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا