اخبار
کد خبر : 4417 ۱۳۹۶/۰۲/۱۶   

دولت یازدهم اعتقادی به شعار ندارد

 وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت یازدهم اعتقادی به شعار ندارد چرا که نمی توان تنها با شعار دادن وضعیت سلامت را بهبود بخشید.

به گزارش نای قلم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی امروز در آئین افتتاح مرکز مطالعه کوهورت دریاچه ارومیه اظهار داشت: دولت حامی جدی طرح جامع سلامت است‌ و هر دولتی بر روی کار بیاید باید توجه ویژه ای به نظام سلامت داشته باشد.

وی افزود: دولت روحانی در عرصه بهداشت و درمان سنگ تمام گذاشته و به صورت جهادی وارد عمل شده است و مردم در تمامی نظرسنجی ها از خدمات ارائه شده از سوی دولت روحانی راضی هستند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اینکه هزینه های درمانی در دولت روحانی کاهش چشمگیری داشت، اظهار کرد: سیاست های دولت روحانی در حوزه بهداشت و درمان رسیدن به استاندارد های بالای بین المللی بوده و این امر توجه جدی دولت های آتی به سیاست های کلان را می طلبد.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: مجموعه تحقیقات سلامت حاشیه نشینان دریاچه ارومیه به عنوان یکی از بخش های مهم این مرکز خواهد بود که پروژه های تحقیقاتی زیادی در مورد تاثیرات تغییرات اقلیمی خشکی دریاچه ارومیه بر روی سلامت مردم منطقه در آن در حال انجام است.

وی به موضوع سفرش به استان اشاره و افزود: امروز در سفر به استان مهم آذربایجان غربی شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های حوزه سلامت از جمله بیمارستان بوکان و مرکز تحقیقات کوهورت دریاچه ارومیه خواهیم بود.

وزیر بهداشت و درمان  تصریح کرد: گرچه استان آذربایجان غربی هم اکنون وضعیت نسبتا مطلوبی در شاخص سلامت دارد ولی برای رسیدن به شرایط ایده آل باید تلاش های زیادی صورت گیرد که خوشبختانه با برنامه های دولت یازدهم و توجه ویژه استاندار این استان می توانیم شاهد رسیدن آذربایجان غربی به شاخص های بین المللی باشیم.

قاضی زاده هاشمی گفت: دولت با وجود مشکلاتی که داشت توجه ویژه ای را به نظام سلامت معطوف کرد و اگر بتوانیم همین روند را ادامه دهیم نظام سلامت کشور ظرف چند سال آینده با رسیدن به یک نظام قانون مند از نظر شاخص ها نیز به طرح مطلوبی خواهد رسید.

وزیر بهداشت و درمان به تلاش های دولت در حوزه سلامت اشاره و تصریح کرد: دولت یازدهم در بخش سلامت تلاش های خوبی داشت و بیمه شدن 11 میلیون نفر و سهولت دسترسی مردم به پزشکان و پرستاران از آن جمله است، ضمن اینکه در مورد طرح جامع سلامت دکتر روحانی یکی از حامیان جدی طرح بود و تلاش زیادی برای پیشبرد این طرح داشت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا