اخبار
کد خبر : 4411 ۱۳۹۶/۰۲/۱۵   

پروژه های توسعه عرصه سلامت باید با برنامه و اصولی باشد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: پروژه های توسعه عرصه سلامت باید زیرساختی با برنامه و اصولی باشد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در بازدید از پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه اظهار داشت: کمبود فضاهای فیزیکی و تخت های بیمارستانی همواره مورد توجه ما بوده و اهتمام جدی در رفع آنها داریم.

وی افزود: به توسعه زیرساختی ، ماندگار و تاثیرگذار عرصه سلامت اعتقاد راسخ داریم و همواره از انجام کارهای صوری و با تاثیر گذاری موقت و کوتاه مدت دوری کرده ایم و پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه نیز جزو پروژه های زیرساختی، با برنامه و اصولی فضاهای درمانی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص این پروژه گفت: پروژه توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه در دو ساختمان اصلی و جنبی انجام می گیرد که ساختمان اصلی شامل بخش اورژانس، مرکز تشخیص، غربالگری و درمان سرپایی سرطان، بخش پیوند مغز استخوان، دو بخش ویژه، دو بخش بستری، دو بخش بستری عمومی و چهار اتاق عمل است.

به گفته وی این پروژه با مساحت 15 هزار متر مربع است که از پیشرفت 45 درصدی برخوردار است که از آبان ماه 1395 عملیات اجرایی آن آغاز شده و امروز با گذشت هفت ماه پیشرفت بسیار خوبی را از خود نشان می دهد.

آقازاده تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم است و همانگونه که بار ها گفته ایم آستین ها را برای خدمت بالا زده ایم و مردم استان شایسته دریافت خدمات با کیفیت و با دسترسی بالای سلامت هستند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا