اخبار
کد خبر : 4410 ۱۳۹۶/۰۲/۱۵   

پروژه های بهداشت و درمان با وضعیت مطلوب پیش می روند

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب مدیریت و نظارت مدیران دانشگاه ها٬ پروژه های بهداشت و درمان کشور از روند مطلوبی برخوردار هستند.

به گزارش نای قلم٬ مسعود پزشکیان در بازدید از روند اجرای پروژه اورژانس و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه کیفیت و سرعت اجرای پروژه تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: به موجب پیگیری های روزانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از این پروژه، روند اجرای آن مطلوب است.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: با راه اندازی این پروزه مشکلات عدیده ای در بخش های مختلف به ویژه در بخش اورژانس  در استان رفع می شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر عدم تعادل در بین منابع و مصارف از مهمترین مشکلات در بخش بهداشت و درمان است.

پزشکیان تصریح کرد: باید با توجه به منابع٬ برنامه ها و مکانیسم توسعه تدوین و برنامه ریزی شود.

پزشکیان تعدد کانون های تصمیم گیری و مکانیسم هایی که در سیاست گذاری اتفاق می افتد را از دیگر مشکلات در حوزه بهداشت و درمان خواند و افزود: از وزارت بهداشت خواستیم که در این مورد یکپارچه عمل شود اما متاسفانه تا کنون اقدام قابل توجهی در این راستا صورت نگرفته و این عدم نظارت سبب عدم تعادل در ارائه کنندگان خدمات می شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه مدیران دانشگاه ها نظارت کافی بر پروژه های حوزه بهداشت و درمان کشور دارند و وضعیت اجرای آنها مطلوب بوده و مشکل چندانی در این رابطه وجود ندارد اما پروژه های مربوط به وزارت مسکن و شهرسازی قابل رضایت نیستند چرا که منابعی که مجلس در اختیار آنها میگذارد با پروژه ها همخوانی ندارد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا