اخبار
کد خبر : 4407 ۱۳۹۶/۰۲/۱۵   

انتخابات باید به معنای واقعی کلمه نمایشگر رأی مردم باشد

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: انتخابات باید به معنای واقعی کلمه نمایشگر رأی مردم باشد و سلامت انتخاباتی باید در رأس امور قرار گیرد و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها باید به زمان بندی انتخابات، قانون تبلیغات، رعایت الزامات انتخاباتی و پرهیز از بداخلاقی‌ها توجه به سزایی داشته باشند.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر در نشست مشترک مسئولان ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران استان های اردیبل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در ارومیه اظهار داشت: بدون تردید حضور حداکثری مردم در انتخابات ، انتخاب اصلح را در پی خواهند داشت.

وی با تاکید بر اهمیت بستر سازی برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : بدون تردید حضور حداکثری مردم در انتخابات ، انتخاب اصلح را در پی خواهند داشت.

رادفر ادامه داد: مجریان انتخابات تمامی سعی و تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن هر دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر رو روستا بکار بگیرند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و پرشور باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان باید به قوانین انتخاباتی احترام بگذارند.

وی افزود: مردم به واسطه انتخابات در تعیین سرنوشت خود شرکت می‌کنند و باید همگان در عرصه حضور داشته باشیم تا انجام امورات خود را به افراد تسلیم شده در برابر قانون محول کنیم.

رادفر با اشاره به اهمیت حضور مردم در تمامی صحنه‌های مختلف سیاسی و انتخاباتی گفت: تمامی مقامات و مسئولان اصلی و اجرایی کشور به‌طور مستقیم و غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شوند که یکی از امتیازهای مردم ایران و کشورمان نسبت به دیگر کشورهاست.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات تاکید کرد: حضور حداکثری مردم مقوم امنیت ملی است و دوست داران نظام و کشور برای حفظ امنیت و اقتدار در صحنه حاضر می‌شوند و وحدت خود را به همگان نشان می‌دهند که مظهر مردم سالاری دینی است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا