اخبار
کد خبر : 4405 ۱۳۹۶/۰۲/۱۴   

وعده افزایش یارانه های نقدی اقدامی پوپولیستی است

رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در ارومیه گفت: بعد از تلاش های دولت بخصوص در بهبود سیاست خارجه کشور و برقراری ارتباط با دیگر کشورها که لازمه توسعه و پیشرفت است، برخی با وعده های فریبنده و پوپولیستی مثل دادن یارانه بدنبال خرید رای مردم هستند تا بار دیگر به آن دوران بازگردیم.

به گزارش نای قلم، پیمان خلیلی در مراسم آغاز به کار ستاد جوانان مرکزی دکتر روحانی در ارومیه، اظهار داشت: انزوای کشور طی 8 سال حضور احمدی نژاد بر سر کار نشان داد که مردم به کارگزارانی نیاز دارد که دانش مذاکره را بخوبی بدانند.

خلیلی گفت: بعد از اتفاقاتی که در ۸ سال از ۸۴ تا ۹۲ افتاد و کشور دچار مشکلات عدیده ای شد،  دولت دکتر روحانی توانست با تلاش اوضاع کشور را بهبود ببخشد.

رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در ارومیه تصریح کرد: دولت روحانی بار سنگین و فرساینده طولانی ترین مذاکرات عرصه دیپلماسی را به دوش کشید توانست حق مردم ایران را  از کشورهای دیگر بگیرد.
وی افزود: جالب است عده ای از دستاوردهای دولت بعد از آن 8 سال ترس دارند و مشخص نیست از چه چیزی ناراحتند که می خواهند مردم در آرامش هم نباشند.
رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در ارومیه تصریح کرد: در آن 8 سال،  دشمن تراشی، ناتوانی مطلق در دیپلماسی خارجی، توسل به خرافات بدلیل عدم توانایی در سیاست، شعار های فریبنده مثل حمایت از محرومان و ... که باعث شد علاوه بر شروع به تعطیل شدن بنگاه های اقتصادی فعالیت های فرهنگی بشدت کم و شاهد افزایش مفاسد اقتصادی و فرهنگی و نرخ تورم و ... باشیم.
وی اضافه کرد: دغدغه کسانی که قصد دارند با وعده های عوام فریبانه مانند پرداخت یارانه های چند صد هزار تومانی، انتخاب شوند مردم و کشور نیست.
خلیلی افزود: انشالله با همدلی و همراهی مردم یکبار دیگر دکتر روحانی سکان ریاست جمهوری را در اختیار خواهند گرفت.

وی با اشاره به نقش روابط حسنه بین المللی در توسعه اقتصادی کشور، اظهار کرد: مردم به کارگزارانی نیاز دارند که دانش مذاکره را به خوبی بدانند نه اینکه با آماتوری خود کشور را در تنگنا قرار دهند.

خلیلی افزود: دولت روحانی بار سنگین و فرساینده طولانی ترین مذاکرات عرصه دیپلماسی را به دوش کشید و توانست حق مردم ایران را از کشورهای دیگر باز پس بگیرد.

رئیس ستاد جوانان دکتر روحانی در ارومیه تصریح کرد: دولت گذشته با دشمن تراشی، ناتوانی مطلق در دیپلماسی خارجی، توسل به خرافات به دلیل نداشتن توانایی در سیاست و شعارهای فریبنده مثل حمایت از محرومان باعث شد تا مردم تورم 40 درصدی را تجربه کنند و رشد اقتصادی کشور منفی شود.

خلیلی افزود: با همدلی و همراهی مردم یکبار دیگر دکتر روحانی سکان دار ریاست جمهوری خواهد بود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا