اخبار
کد خبر : 4399 ۱۳۹۶/۰۲/۱۲   

رمز موفقيت روابط ‌عمومي‌ها ارتباط خوب با رسانه‌هاست

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی رمز موفقيت روابط ‌عمومي‌ها را تعامل و ارتباط خوب با رسانه‌ها بيان كرد.

به گزارش نای قلم، علیرضا صالح زاده امروز در نخستین نشست هماهنگی تشکیل ستاد خبری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اظهار داشت: روابط عمومی و رسانه‏ها دو شاخه از درخت تنومند ارتباطات هستند که در خدمت و مکمل یکدیگرند.

وی افزود: رسانه‏ها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی و آگاه ساختن مردم از تلاش‏ها و فعالیت‏های اوقاف دارند.

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: هدف از تشکیل ستاد خبری را ایجاد ارتباط و تعامل با نمایندگان رسانه ها، دسترسی سریع خبرنگاران به اخبار و اطلاعات این اداره کل، ترویج فرهنگ وقف و ایجاد دغدغه و انگیزه نسبت به ارتقای آگاهی مردم به آثار و برکات وقف عنوان کرد.

صالح زاده خاطرنشان کرد: با آغاز رسمی فعالیت ستاد خبری، روابط عمومی امکانات گوناگونی را برای انتقال اطلاعات و اخبار در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

وی با اشاره به مسابقات سراسری قرآن کریم و کنگره ملی امامزاده سیدبهلول، پوشش خبری و جریان سازی خبری در طول برگزاری این برنامه ها را خواستار شد و اظهار امیدواری کرد امسال با کمک سه حوزه دیداری و شنیداری، رسانه مکتوب، فضای مجازی، همچنین همکاران و اصحاب رسانه، در انتشار اخبار این برنامه ها شاهد اتفاقات خوبی در استان باشیم.

در ادامه این نشست خبرنگاران نظرات، پیشنهادات و حدود انتظارات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا