اخبار
کد خبر : 4389 ۱۳۹۶/۰۲/۱۱   

آذربایجان غربی نیمه دوم اردیبهشت ماه میزبان رئیس جمهور

تنها هدف 30 حزب اصلاح طلب آذربایجان غربی پیروزی روحانی است

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در آذربایجان غربی در خصوص برنامه سفر ریاست جمهوری به استان گفت: آذربایجان غربی نیمه دوم اردیبهشت ماه میزبان حجت الاسلام والمسلمین روحانی خواهد بود.

به گزارش نای قلم، حمید صداقت پیشه در نشست خبری با بیان اینکه یکی از شاخص های اصلی دموکراسی فعالیت احزاب با گرایش های مختلف است، اظهار داشت: امروز علمدار اصلاحات حسن روحانی است و 30 تشکل و حزب اصلاح طلب استان برای پیروزی وی هم رای شده اند.

وی اضافه کرد: ستاد روحانی در آذربایجان غربی در تجمیع جریان اصلاح‌طلبی موفق عمل کرده است به طوری که براساس فلوچارت و آیین نامه ارسالی از مرکز، ستاد مرکزی تشکیل و جایگاهی برای اصلاح طلبان در نظر گرفته شده که تاکنون در راستای یک کاسه کردن فعالیت ها دو جلسه هماهنگی تشکیل شده است.

آغاز فعالیت ستادهای شهرستانی

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در استان همچنین از آغاز فعالیت ستادهای شهرستانی خبر داد و تصریح کرد: با صدور احکام و معرفی روسای ستادهای شهرستانی به فرمانداری ها، فعالیت رسمی آنها از روز جمعه گذشته به طور رسمی آغاز شده است.

صداقت پیشه در ادامه سخنان خود با بیان اینکه قشر جوان و دانش آموزان رای اولی نقش تعیین کننده ای در افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند، اضافه کرد: دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در انتخابات به عنوان استراتژی نخست انتخاباتی ستاد روحانی است که در این راستا کمیته های مختلفی از جمله کمیته اقشار شامل همه افراد کارمند، دانشجو، کشاورز و کارگر تشکیل شده است که با این اقدام همه اقشار مختلف مردم درگیر امر انتخابات می شوند.

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در آذربایجان غربی، همبستگی میان اقوام را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از اعضای اصلی ستاد استانی را برادران اهل سنت تشکیل می دهد.

تفاوت روحانی با سایر کاندیداها عملکرد چهار ساله اوست

وی با بیان اینکه تفاوت روحانی با سایر کاندیداها عملکرد چهار ساله اوست، اظهار داشت: تاکنون دولت تدبیر و امید اقدامات خوبی انجام داده و مردم براساس کارنامه و عملکرد چهار سال گذشته ارزیابی های خود را انجام خواهند داد و در پای صندوق های رای حاضر می شوند که امیدواریم پرچمدار اصلاحات با بالای 20 میلیون رای بار دیگر برای پست ریاست جمهوری انتخاب شود.

رئیس ستاد انتخابات دکتر روحانی در آذربایجان غربی ادامه داد: روحانی با کارنامه ای که دارد رای خواهد آورد و تلاش می کنیم مثل انتخابات قبل، استان آذربایجان غربی رای اول را به ایشان دهد و آنطور که نظرخواهی ها نشان می دهد روحانی اقبال بیشتری در استان دارد.

مردم بر مبنای عملکرد دولت، قطعاً رأی به روحانی می‌دهند

وی در عین حال در خصوص اصلی‌ترین رقیب حسن روحانی اذعان کرد: در هر انتخابات رقابت تنگاتنگی وجود دارد و در مناظره هم به خوبی مشخص شد که هرکدام سعی در معرفی خود داشتند اما قطعاً اصولگرایان رقیب جدی روحانی هستند اما مردم بر مبنای عملکرد دولت، قطعاً رأی به روحانی می‌دهند.

وی با بیان اینکه عملکرد روحانی در قالب چهار حلقه دی ‌وی‌ دی تهیه و در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد، گفت: هر کاندیدایی که می خواهد سکان دولت را در دست بگیرد وعده هایی برای مردم می دهد و مردم آن وعده ها را نسبت به صداقت و شفافیت فرد تحلیل می کنند و رای خود را می دهند که در این راستا روحانی تلاش مضاعفی انجام داده است چه بسا مشکلات عدیده ای هم در سر راهشان وجود داشت به عنوان مثال اگر رئیس دولت اصلاحات هر 9 روز با یک بحران مواجه بودند ریاست جمهور فعلی روزانه بحران داشتند اما درهر حال عملکرد قابل دفاعی دارد و احیای دریاچه ارومیه اولین وعده روحانی برای استان بود که 70 درصد طرح‌های پیش‌بینی ‌شده تحقق یافته است.

سوال دیگر در خصوص عدم شور و نشاط انتخاباتی مردم بود که رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در آذربایجان غربی پاسخ داد: شبکه های مجازی امری نوین در روش های تبلیغاتی محسوب می شود که فعالیت های گسترده ای در حال انجام است و مردم از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی با نامزدها آشنا می‌شوند اما در حالت کلی حضور مردم بیشتر در 10 روز منتهی به انتخابات پرشورتر می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا