Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 4367 ۱۳۹۶/۰۲/۰۹   

آغاز رسیدگی نهایی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی از فردا

رسیدگی نهایی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از فردا(یکشنبه) در هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها آغاز می شود.

به گزارش نای قلم به نقل از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها، این رسیدگی تا 17 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و آخرین مرحله از بررسی صلاحیت داوطلبان خواهد بود. در طول این مدت هیات های نظارت استان ها و شهرستان ها نیز می توانند نظر خود را درباره بررسی صلاحیت ها به هیات های اجرایی اعلام کنند.

آگهی اسامی نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از 18 تا 20 اردیبهشت ماه توسط فرمانداری ها و بخشداری ها منتشر می شود و نامزدهای این انتخابات از 20 اردیبهشت ماه به مدت هفت روز می توانند نسبت به انجام تبلیغات اقدام کنند.

28 اردیبهشت ماه تبلیغات نامزدها ممنوع است و این انتخابات 29 اردیبهشت ماه همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و نخستین میاندوره ای مجلس دهم شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا