اخبار
کد خبر : 4364 ۱۳۹۶/۰۲/۰۹   

اخبار ورزشی آذربایجان غربی

نوجوانان فوتبالیست شهرداری ارومیه لیگ برتری شدند

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه با برتری در دیدار پایانی رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور به لیگ برتر فوتبال نوجوانان راه یافتند.

این دیدار حساس عصر روز جمعه در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار شد و در آن تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه با نتیجه 2 بر یک مقابل استعداد کلهر گیلان غرب پیروز شد و مقام قهرمانی را به دست آورد.

تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه عصر روز پنجشنبه نیز در بازی دوم خود با ارائه یک بازی منسجم با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم فوتبال نوجوانان ملی پوشان تبریز عبور کرده بود.

محسن عباسی به عنوان سرمربی و اکبر علمی به عنوان سرپرست، تیم نوجوانان شهرداری ارومیه را در این رقابت ها همراهی کردند.

این مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از پنجم تا نهم اردیبهشت در ورزشگاه تختی این شهر برگزار شد.

راهیابی دختران نونهال دو و میدانی کار آذربایجان غربی به مسابقات کشوری

رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی گفت: تیم دو و میدانی نونهالان دختر استان در مسابقات قهرمانی منطقه یک کشور با کسب سه مدال نقره و سه مدال برنز، مقام سوم تیمی را کسب کرد و به مسابقات کشوری راه یافت.

حسین فهیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات 6 تیم از استان های آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، زنجان، آذربایجان شرقی و قزوین در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران با همدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در این رقابت ها تیم آذربایجان شرقی با 64 امتیاز اول شد، زنجان با 43 امتیاز به مقام دوم رسید و آذربایجان غربی با 28 امتیاز مقام سوم مسابقات را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در دوی 100 متر این رقابت ها مرضیه امجدی و اسرا امامی از آذربایجان غربی پس از ورزشکار آذربایجان شرقی به مقام دوم و سوم رسیدند.

وی اضافه کرد: در دوهای 400 متر و هزار و 500 متر نیز الهام امین خواه و نازلی صبوری از استان نایب قهرمان شدند.

رئیس هیات دو و میدانی آذربایجان غربی اظهار کرد: همچنین در دوی هزار و 500 متر و پرش ارتفاع نیز به ترتیب سنا مام عزیزی و سما فرج پور مدال برنز را بر گردن آویختندو.

رشته دو و میدانی آذربایجان غربی از رشته های موفق در استان به شمار می رود و به ویژه در بخش پرتابی این استان توانسته است موفقیت های خوبی را کسب کند.

سال 95 دوندگان آذربایجان غربی در 11 مسابقه استانی، 18 مسابقه کشوری و منطقه ای و یک مسابقه آسیایی و 2 مسابقه بین المللی حضور داشتند که 29 مدال کشوری، 2 مقام اول را در مسابقات بین المللی و یک مقام چهارم را در مسابقات آسیایی به دست آوردند.

از مجموع 29 مدال کشوری هشت طلا، 9 نقره و 12 برنز را به دست آوردند و در بخش بین‌المللی میرکاوه موسوی در مسابقات بلاروس و مسابقات اوپن داخلی مجارستان در رشته پرتاب چکش 2 مدال طلا را کسب کردند.

شهرداری ارومیه سد راه پرسپولیس کرج شد

نخستین دیدار از مرحله نهایی مسابقات فوتبال نوجوانان باشگاه های کشور با پیروزی 2 بر یک شهرداری ارومیه مقابل پرسپولیس کرج به پایان رسید.

دور دوم رقابت‌های فوتبال نوجوانان کشور عصر روز چهارشنبه به میزبانی تیم شهرداری ارومیه و با حضور تیم‌های فوتبال نوجوانان پرسپولیس کرج، استعداد کلهر گیلان‌غرب، ملی پوشان تبریز و شهرداری ارومیه آغاز شد و در نخستین دیدار این مسابقات تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه، میهمان خود تیم پرسپولیس کرج را پشت سر گذاشت.

تیم شهرداری ارومیه در این دیدار بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 44 توسط مهدی لقایی به گل اول بازی برسد تا با برتری یک بر صفر نیمه اول زمین را برای استراحت چند دقیقه ای به سوی رختکن رها کند.

در نیمه دوم این تیم فوتبال پرسپولیس کرج بود که سعی داشت تا با یک بازی تهاجمی به گل برسد ولی باز با حملات هوشیارانه مدافعان شهرداری و یک ضد حمله در دقیقه 60 بازی اسماعیل حسن‌پور توانست گل دوم را وارد دروازه تیم پرسپولیس کرج کند.

پرسپولیس کرج با اینکه می دانست دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد، با تغییر تاکتیک آرایش هجومی گرفت و در دقیقه 80 بازی در یکی از این حملات با خطای مدافعان تیم شهرداری صاحب ضربه پنالتی شد و این موقعیت توسط مهاجم تیم پرسپولیس کرج تبدیل به گل اول برای این تیم شد.

در پایان این بازی تیم فوتبال نوجوانان شهرداری ارومیه توانست با پیروزی 2 بر یک مقابل پرسپولیس کرج نخستین سه امتیاز خود را به دست آورد و شانس زیادی برای راهیابی به مرحله پایانی این مسابقات را داشته باشد.

به گزارش ایرنا، این مسابقات به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه از 5 الی 9 اردیبهشت ماه برگزار می شود و در بازی دوم نیز تیم فوتبال نوجوانان ملی پوشان تبریز به مصاف تیم استعداد کلهر گیلان‌‌غرب خواهد رفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا