اخبار
کد خبر : 4338 ۱۳۹۶/۰۲/۰۶   

اخلاق را در عرصه سیاست جریحه دار کرده‌ایم

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: ما اخلاق را در عرصه سیاست جریحه دار کرده‌ایم و باعث و بانی این اتفاق هم نداشتن سازمان و تحزب در کشور است که مردم را با برنامه‌ها و راهکارهایی که می‌خواهیم اداره کنیم به رقابت بکشانیم.

به گزارش نای قلم، جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگویی اظهار کرد: تا زمانی که تحزب  در این مملکت مسیر خودش را نیافته این دعواهای شخصی و دعواهای مبتنی بر فرد موضوعیت دارد. در این دوره هم پیش بینی بنده این است که شاهد بداخلاقی‌ها و بدنگری‌های خاص خودش خواهیم بود و نسبت به دوره‌های گذشته نه تنها کم نخواهد شد بلکه احتمال دارد بیشتر هم باشد.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با تاکید بر هشیاری مردم نسبت به وعده‌های کاندیداها، افزود: پیش بینی می‌کنم در این دوره شاهد بداخلاقی‌های خاص خود باشیم که احتمال دارد نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر هم باشد.

وی با انتقاد از عدم تحقق وعده‌های کاندیداها گفت: سالیان سال است که در دوره‌های متفاوت بر ضرورت ارائه وعده‌های عملی از سوی رهبری، بزرگان و نخبگان توصیه و تاکید شده است اما متاسفانه به آن عمل نشده و مطمئن باشید در این دوره هم عمل نخواهد شد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه در این زمان هشیاری مردم بسیار شرط اساسی است، اضافه کرد: متاسفانه گرفتاری‌های مردم به قدری زیاد است که هرکس با وعده‌هایی از راه می رسد و بخش زیادی از مردم که آگاهی لازم را ندارند به آنها اعتماد می کنند.

محبی نیا در پایان اظهار داشت: وقتی در میدان عمل آن وعده‌ها خود را تهی نشان می‌دهد خصلت بد اجتماعی به وجود می‌آید و جامعه از استدلال جدا شده و نهایتا دچار قضاوت سطحی می‌شویم و آنهایی که وعده‌های آنچنانی می‌دهند یک نوع بازی و نمایش سیاسی را از خود نشان می‌دهند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا