اخبار
کد خبر : 4322 ۱۳۹۶/۰۲/۰۲   

تشکل های دانشجویی در انجمن های علمی دخالت نداشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: انجمن های علمی باید فارغ از جناح بندی ها و بازی های سیاسی، کارهای علمی انجام دهند و در این راستا لازم است تشکل های دانشجویی در انجمن های علمی دخالت نداشته باشند.

به گزارش نای قلم، عزیز جوان پور در سومین قسمت برنامه "صرفا خودمونی" که به همت روابط عمومی با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و معاونان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه صرفا خودمونی فرصتی برای بیان بی پرده مشکلات و مطالبات دانشجویان است.

وی افزود: فاصله بین مسئولان و دانشجویان باید کاسته شود و این امر، گامی برای رشد و تعالی دانشگاه است.

جوان پور در ادامه با اشاره به برخی از مطالبات و مشکلات دانشجویان گفت: از شرکت دانشجویان در کارآموزی استقبال می کنیم اما این کار، نیاز به اخذ مجوز دارد که پیگیر آن هستیم.

وی در خصوص تردد خودروهای دانشجویان در محوطه دانشگاه گفت: با توجه به محدود بودن فضای حیاط دانشگاه، امکان صدور مجوز برای تمام خودروهای دانشجویان وجود ندارد و در صورت مشاهده ورورد خودروهای بدون مجوز به محوطه دانشگاه، با این خودروها و بی مبالاتی مسئولان امر برخورد می شود.

رئیس واحد ارومیه با انتقاد از استعمال دخانیات توسط دانشجویان در فضاهای بسته دانشگاه گفت: استعمال دخانیات در فضاهای بسته ممنوع است و در صورت مشاهده، پس از تذکر در بار اول برای دانشجو کمیته انضباطی تشکیل و حداقل یک ترم از درس تعلیق می شود.

وی در خصوص تعطیلی کلاس ها و عدم تشکیل کلاس های جبرانی جایگزین از سوی برخی از اساتید، تصریح کرد: از حق التدریس این اساتید کاسته شده و در صورت ادامه این روند، در ترم های بعدی از این اساتید برای تدریس در دانشگاه دعوت به عمل نمی آید.

جوان پور ضمن انتقاد از وضعیت پوششی برخی از دانشجویان اعم از خواهران و برادران در فضای دانشگاه گفت: دانشجویان باید بین فضای دانشگاه و نحوه پوشش، در داخل و خارج دانشگاه توجه داشته باشند و این موضوع بارها از ناحیه بسیاری از دانشجویان مورد تاکید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت برنامه ای برای گسترش رشته های پزشکی و دندانپزشکی ندارد ولی طبق رایزنی های انجام گرفته در تلاش هستیم رشته دندانپزشکی در واحد ارومیه پایه گذاری شود.

رئیس واحد ارومیه در پایان به مصوبه دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: هیچ یک از اساتید حق تبلیغ به نفع یا علیه شخص خاصی را در ایام انتخابات ندارند و در صورت مشاهده به صورت موردی با این اساتید برخورد می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا