اخبار
کد خبر : 4319 ۱۳۹۶/۰۲/۰۲   

برگزاری نشست های مستمر با جوانان از جمله اقدامات دولت است

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، برگزاری نشست های مستمر با جوانان را از جمله اقدامات ارزشمند دولت عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، هوشنگ عطاپور در بیستمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور اعضای این ستاد در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از رویدادهای خوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید، برگزاری منظم نشست هایی با مشارکت جوانان و سمن های فعال در حوزه جوانان بوده است که در این نشست ها، جوانان، نظرات، انتقادات و مطالبات خود را با مسئولان در میان می گذارند و مدیران نیز تحقق مطالبات جوانان را پیگیری می کنند.

وی افزود: در استان نیز این نشست ها به صورت مرتب و مستمر برگزار شده و تمامی گزارشات جلسات جوانان به استاندار محترم ارسال شده که ایشان نیز دستورات لازم را برای پیگیری رفع مسائل و مشکلات جوانان صادر کرده اند.

عطاپور ادامه داد:  در تمام شهرستان های تابعه استان نیز نشست های جوانان را که در این نشست ها تعدادی از مشاوران استاندار نیز حضور دارند برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود به بیان برخی از مهمترین مطالبات جوانان که در جلسات مطرح شده اشاره کرد و گفت: جوان گرایی و استفاده از استعداد و توان جوانان در پست ها و مناصب مدیریتی، ایجاد فضا و بستر مورد نیاز برای کارآفرینی و فعالیت جوانان در عرصه های مختلف، حمایت واقعی و نه صوری و شعاری از جوانان و ایجاد فضا برای نقش آفرینی جوانان در عرصه های تصمیم سازی از جمله مهمترین درخواست ها و مطالبات مطروحه جوانان در این نشست ها بوده است.

عطاپور تصریح کرد: جوانان بیش از آنکه گلایه از بیکاری داشته باشند، از عدم وجود فرصت های شغلی و بسترهای کار و خلاقیت و کارآفرینی گلایه داشته اند که این موضوع مورد توجه مسئولان استانی قرار گرفته است و در تلاش هستیم بهترین فضا و بیشترین تسهیلات برای جوانان در این خصوص فراهم شود.

وی همچنین به در پیش بودن هفته جوان اشاره و از دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان خواست برای برگزاری و بزرگداشت هرچه بهتر این هفته در استان، برنامه ریزی و همکاری لازم را با دبیرخانه ستاد داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این جلسه برنامه های پیش بینی شده برای هفته جوان را تشریح کرد.

تعدادی از جوانان و نخبگان استان نیز در این نشست، مهمترین مسائل، مشکلات و مطالبات خود را با مسئولان و مدیران عضو ستاد ساماندهای جوانان استان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا